Oplader ingang vies iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Heeft er iemand een tip voor me hoe ik de batterij ingang van mijn iphone 4 kan schoonmaken, hij is namelijk erg vies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplader ingang vies iphone 4
Hallo allemaal,
Heeft er iemand een tip voor me hoe ik de batterij ingang van mijn iphone 4 kan schoonmaken, hij is namelijk erg vies en bijna niet meer op te laden vanwege al dat vuil wat erin zit. groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hard zuigen!!! (niet blazen of likken ivm vochtheidsindicator, als die verkleurt vervalt je garantie)
|
|
|||
|
|||
Kan het ook met een stofzuiger zonder een probleem te veroorzaken?
|
|
|||
|
|||
Misschien met het borsteltje van de stofzuiger voorzichtig er langs halen, en dan een dopje kopen zodra hij schoon is deze er in dat voorkomt stof in de opening je hebt ze ook voor de hoofdtelefoon aansluiting. Heb die er ook in en dan blijft hij mooi schoon tijdens het opladen er even uit en daarna er weer in.
|
|
||||
|
||||
Met een fijne pincet kun je ook veel vuil eruit plukken. Pas wel op dat je geen contacten beschadigd.
|
||||
|
||||
Ik 'doe het' altijd met een tandenstoker (kan niet geleiden en ook niet echt iets beschadigen)
|
|
|||
|
|||
ik doe het met een zachte tandenborstel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPadBeschermhoezen.nl - Afsluitdopje dock iPad, iPod, iPhone hier kun je ze vinden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bodyguardz sticker los geweest nu vies | Marleybob | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 31-05-11 00:18 |
Muziek: AUDI A3 koppeling Iphone 4 met radio via AUX ingang | WLA | Muziek, foto & video | 6 | 26-04-11 21:14 |
ipad video ingang | aaldriks | iPad algemeen | 1 | 07-01-11 15:45 |
iPhone op AUX ingang autoradio? | AeronNL | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 22-12-08 23:17 |
iphone naar auto AUX ingang | bbilsen | iPhone accessoires en onderdelen | 30 | 26-08-08 14:03 |
|
|