lezen van grafieken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Wie kan mij helpen met hetvolgende probleem: Ik bezit een Iphone 4. Op mijn laptop kan ik zonder problemen grafieken bekijken van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
lezen van grafieken
Beste forumleden,
Wie kan mij helpen met hetvolgende probleem: Ik bezit een Iphone 4. Op mijn laptop kan ik zonder problemen grafieken bekijken van een bepaalde site. Wanneer ik dezelfde site op mijn iphone open, krijg ik identiek dezelfde tekst doch zonder de grafieken. Moet ik iets downloaden om deze grafieken op iphone te kunnen zien? Dank voor jullie bijstand. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien zijn die grafieken op die site in flash? Dan kan je ze inderdaad niet zien op de iphone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lezen van wmv bestanden in e-mail | gwiedo | iPhone algemeen | 10 | 10-02-13 12:50 |
Contacten van je simkaart lezen? | Vienna-Dutchman | Archief | 2 | 02-02-08 15:06 |
App voor accelerometer grafieken | iPizza | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-11-07 11:51 |
|
|