//

Wachtwoord vergeten + gegevens op pc kwijt

Wachtwoord vergeten + gegevens op pc kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik heb een iPhone 3G tijdelijk gekregen van een vriend omdat mijn gsm kapot is en hij een nieuwe iPhone heeft gekocht. Toen ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-11, 22:17
HannesVdB HannesVdB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard Wachtwoord vergeten + gegevens op pc kwijt

Dag,

Ik heb een iPhone 3G tijdelijk gekregen van een vriend omdat mijn gsm kapot is en hij een nieuwe iPhone heeft gekocht.

Toen ik de iPhone in ontvangst nam zei hij wel dat hij de toegangscode 10 x verkeerd had ingetypt ( hoe hij dat heeft gedaan weet ik niet, hoogst waarschijnlijk is hij de code gewoon vergeten).
Ik heb dan gezegd van oke ik zal eens kijken op het internet wat ik kan doen om hem te synchroniseren. Op het internet las ik dan dat ik de standaard gegevens nodig heb om hem terug op normaal te zetten.

Ik heb dan gevraagd of mijn vriend die gegevens kon geven maar dat ging helaas niet hij vertelde me dat zijn pc gecrasht was en dat hij al zijn gegevens kwijt is.

Hoe kan ik dit nu oplossen om die iphone te sync'n?

alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-11, 22:34
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

gejatte iPhone?
  #3  
Oud 01-12-11, 22:48
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

stoute hannes

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2011 om 21:49 ----------

wie kent er zijn eigen code nu niet... tuuuuuuurlijk
  #4  
Oud 02-12-11, 00:46
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Vaag verhaal idd met die 'standaard gegevens!. Daar klopt niks van. Je hebt geen 'standaard gegevens' op een PC voor dit probleem.
  #5  
Oud 02-12-11, 20:16
HannesVdB HannesVdB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

het is geen gestolen iphone, moest het een gestolen iphone zijn had de eigenaar em al lang opgezocht,
geloof het dan niet of het een gestolen iphone is ofniet. Maar het is niet zo. Ik ken niets van iphones, ipod touch'n en dergelijke.
Moest ik de iphone gestolen hebben zou ik ook niet zoveel gegevens van mijzelf vrijgeven eh.
Ik vind het erg dat jullie mij beschuldigen maar oke, ik geef jullie geen ongelijk om dat te denken omdat mijn uitleg nogal abstract is maar hoe moet ik het nog meer uitleggen? het enige probleem dat ik nu nog heb is dat hij de herstelling niet wil uitvoeren aangezien ik een foutmelding krijg met bijschrift 1015. Maar waarschijnlijk op hulp van jullie zal ik niet meer moeten rekenen, maar toch bedankt heb al heel wat informatie over iphones gevonden op jullie form

Toch bedankt
  #6  
Oud 02-12-11, 21:11
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Niemand beschuldigd jou, eerder die vriend van je denk ik. Lees het zelf nog eens terug met het idee dat het best eens een gejatte iPhone zou kunnen zijn. En tel daar bij op het gaat om een nieuwe member op het forum.

Heb je al eens geprobeerd te verbinden met iTunes? Wat zegtie dan? Dat komt namelijk het dichtst bij de 'standaard gegevens' denk ik. Error 1015 komt hier ook wel voor op het forum.
  #7  
Oud 02-12-11, 21:46
HannesVdB HannesVdB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Niemand beschuldigd jou, eerder die vriend van je denk ik. Lees het zelf nog eens terug met het idee dat het best eens een gejatte iPhone zou kunnen zijn. En tel daar bij op het gaat om een nieuwe member op het forum.

Heb je al eens geprobeerd te verbinden met iTunes? Wat zegtie dan? Dat komt namelijk het dichtst bij de 'standaard gegevens' denk ik. Error 1015 komt hier ook wel voor op het forum.

Ja ik wel dat jullie mij niet direct beschuldigen maar het kwam zo over.. Ik zal eens zoeken op het forum naar error 1015.
En idd ik ben nieuw op dit forum omdat ik nog niets te maken had met iphones en dergelijke dus had ik ook dit forum niet nodig

Bedankt
Reageren

Labels
gegevens kwijt, iphone 3g, wachtwoord



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beperkingen wachtwoord vergeten. waltapple iPhone algemeen 8 11-11-11 16:28
Wachtwoord vergeten? McNismo iPhone algemeen 0 27-08-11 12:59
Wachtwoord kwijt Bertje iPhone algemeen 1 22-02-10 19:05
Gebruikersnaam/wachtwoord kwijt! iPhone3G-er iPhone algemeen 1 07-06-09 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.