//

iPod Touch fotokwaliteit en verschillen met oude versie

iPod Touch fotokwaliteit en verschillen met oude versie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik had een vraagje over de iPod Touch. Ik weet niet waar dit topic anders kan, want er is alleen een iphone en een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-11, 21:32
Mimbosa Mimbosa is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard iPod Touch fotokwaliteit en verschillen met oude versie

Hoi,

Ik had een vraagje over de iPod Touch. Ik weet niet waar dit topic anders kan, want er is alleen een iphone en een ipad gedeelte, maar ik denk dat hij het beste in iPhone thuishoort.

Ik wil misschien de nieuwe ipod touch kopen. Ik weet niet of dit nou een iPod Touch 4G of 5G is, maarja de NIEUWE dus, via de Apple website. Die van 2011 ja. Nu mijn vraag: zijn er nou duidelijke verschillen met de vorige (van 2010)? Behalve dan dat hij in het wit verkrijgbaar is.

En hoe is de fotokwaliteit? Zou je een normale foto kunnen maken bij daglicht in een kamer bijvoorbeeld? Zou die dan een beetje kwaliteit hebben?

Daaag en bedankt, Mimbosa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-11, 16:56
RaggedKnife RaggedKnife is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 42
Standaard

Nee er zijn verder geen verschillen, wel zou ik even wachten tot juni dan wordt er waarschijnlijk een nieuwe geïntroduceerd.
  #3  
Oud 01-12-11, 18:49
mistertie mistertie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 39
Standaard

De camera is goed voor video, maar een ramp voor foto's. Wel in zeer goeie lichtomstandigheden kan je nog redelijke foto's schieten. De camera is slechts 0,7 megapixel (correct me if i'm wrong). Je kan er dus niet te veel van verwachten, als je snel even een foto wil maken is het redelijk goed, maar voor prof. doeleinden kun je toch beter naar een echte camera uitkijken. Zelf heb ik een iPod Touch 4G 32 GB en dat is echt een topapparaat! Een aanrader!
  #4  
Oud 01-12-11, 19:40
Knorr Knorr is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard mobiele instelling

wie weet waar er een instelling staat als die er al is voor als ik op marktplaats zit te kijken , als ik daarop zit gaat deze over op mobiele marktplaats maar dat wil ik niet !!!
  #5  
Oud 02-12-11, 21:40
Mimbosa Mimbosa is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Je gaat voor professionele doeleinden natuurlijjk geen ipod touch kopen
Maar bedankt voor de uitleg ! Ik heb hem toch maar gekocht
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: nieuwe iPod Touch versie 4.3.1 jailbreaken cheff88 Jailbreak 8 03-04-11 08:32
is er al een jailbreak voor firmware versie 3.1.3 (ipod touch) nickholtus Archief 1 07-03-10 14:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:49.