datums in agenda wijken een dag af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn 4S gesynchroniseerd met Outlook 2007 op mijn PC. Nu staan alle data een dag te vroeg, b.v. kerstmis wordt aangegeven op 24 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
datums in agenda wijken een dag af
Ik heb mijn 4S gesynchroniseerd met Outlook 2007 op mijn PC. Nu staan alle data een dag te vroeg, b.v. kerstmis wordt aangegeven op 24 en 25 december i.p.v. 25 en 26 dec. Hoe los ik dit op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou het niet weten maar ik gooi even een balletje op.. tijdzone? of week begint op?
|
|
||||
|
||||
Ik zou het ook in de tijdzone zoeken.
|
|
||||
|
||||
Misschien werkt dit?:
Instellingen --> Algemeen --> Datum en tijd --> Staat de tijdzone fout? Instellingen --> Algemeen --> Internationaal --> Kalender --> Hij moet op Gregoriaans staan. |
|
|||
|
|||
Door stom toeval oplossing gevonden door iCloud te activeren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meerder dagen event in agenda 1 dag zichtbaar | Niek_ | iPad algemeen | 1 | 19-05-11 14:07 |
Agenda - eerste dag week | jvpanhuis | iPhone algemeen | 0 | 08-03-11 22:18 |
Synchro iphone - outlook agenda - afspraken verspringen een dag | itnotf68 | iPhone algemeen | 23 | 12-04-10 17:02 |
Agenda geeft elke dag een afspraak aan! | Peter Grob | iPhone algemeen | 3 | 30-11-09 16:04 |
Agenda staat op volgende dag! | Lowdown | Unlock [archief] | 3 | 08-01-08 00:00 |
|
|