//

Synchro iphone - outlook agenda - afspraken verspringen een dag

Synchro iphone - outlook agenda - afspraken verspringen een dag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) bij synchronisatie tussen iphone en outlook agenda (via itunes) verspringen de meeste van mijn afspraken 1 dag! dus als er op outlook een afspraak staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-04-10, 21:47
itnotf68 itnotf68 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 4
Standaard Synchro iphone - outlook agenda - afspraken verspringen een dag

bij synchronisatie tussen iphone en outlook agenda (via itunes) verspringen de meeste van mijn afspraken 1 dag!
dus als er op outlook een afspraak staat op 2 april dan komt die in de agenda van mijn iphone op 1 april terecht!
het rare is dat dit niet met allemaal gebeurd.
de datum op mijn iphone is wel degelijk juist ingesteld.
de afspraken zijn steeds voor een ganse dag.

kan iemand me helpen aub?

thx

tony
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-10, 15:44
Sjra Sjra is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

ik heb hetzelfde probleem en de helpdesk van Apple verwijst me domweg naar mijn Iphone leverancier!!!!
  #3  
Oud 03-04-10, 16:00
Nico Pieter Nico Pieter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 40
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem nadat ik de update gedaan heb voor iTunes naar 9.0.1.79
Als ik in outlook een afspraak maak met "duurt een hele dag" dan komt hij een dag eerder in mijn iPhone.
Als ik een afspraak in mijn iPhone maakt met "duurt een hele dag" dan komt hij in outlook op de aspraakdag te staan, maar dan van af 2:00u tot de volgende dag 2:00u.
Wanneer ik zowel in outlook als in mijn iPhone een afspraak maakt op een bepaalde tijd, dan komen ze goed in beide te staan.
  #4  
Oud 03-04-10, 19:47
vriensm vriensm is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Berichten: 9
Standaard

Ik heb ook het zelfde probleem ( sind de nieuwe update) in outlock staat de afspraak goed, maar op mijn Iphone een dag eerder.

Wie kan mij helpen dit probleem te verhelpen
  #5  
Oud 03-04-10, 21:59
N. Doré N. Doré is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, dus als jullie de oplossing weten ?!!
  #6  
Oud 04-04-10, 14:12
lexie_1 lexie_1 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 66
Standaard

Ligt aan Itunes.
Je kan het beste een vorige versie instaleren en dan je agenda even opnieuw syncen.
  #7  
Oud 04-04-10, 14:14
vriensm vriensm is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Berichten: 9
Standaard

Hoe kom ik aan de vorige versie??
  #8  
Oud 04-04-10, 14:16
lexie_1 lexie_1 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 66
Standaard

Old Version of iTunes Download - OldApps.com
  #9  
Oud 04-04-10, 14:17
Nico Pieter Nico Pieter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 40
Standaard

Ben ik net aan het proberen.
Geprobeerd terug te gaan naar een herstelpunt, maar nu werkt mijn iTunes helemaal niet meer. Oude versie gedownload maar bij installeren geeft hij aan dat er al een nieuwere versie is.
Als ik dan iTunes ga verwijderen krijg ik de melding dat de systeembeheerder heeft ingesteld dat hij niet verwijderd kan worden. ik ben zelf de administaror is hoe moet ik itunes nu verwijderen?
  #10  
Oud 04-04-10, 14:43
lexie_1 lexie_1 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 66
Standaard

deze map wissen
C:\Users\Papa Lexie\Music\iTunes
dan kan je een oudere versie eropzetten.

Deze oplossing werkt bij diverse mensen. maar bij mij klopt mijn agenda nog steeds niet.
  #11  
Oud 04-04-10, 14:52
lexie_1 lexie_1 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 66
Standaard

Ik zie dat Apple hier nu nog geen oplossing voor heeft. zie Apple - Support - Discussions - new itunes and outlook calendar ...

Als iemand een werkende oplossing heeft voor alle iphone's dan graag hier posten.
  #12  
Oud 04-04-10, 21:03
vriensm vriensm is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lexie_1 Bekijk bericht
deze map wissen
C:\Users\Papa Lexie\Music\iTunes
dan kan je een oudere versie eropzetten.

Deze oplossing werkt bij diverse mensen. maar bij mij klopt mijn agenda nog steeds niet.
Ik heb het ook geprobeerd maar ook zonder succes alles maar weer terug gezet naar de huidige situatie. Ik denk dat Apelle maar gauw met een oplossing moet komen, zo is er niet mee te werken.

Note: Ik het nog even gekeken of de notities worden overgezet of gewijzigd maar gelukkig werkt dat nog wel. (gebuik het vaak)
  #13  
Oud 04-04-10, 21:10
Nico Pieter Nico Pieter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 40
Standaard

Ook ik heb de oude versie terug gezet en met wat handwerk werkt alles weer als van ouds.
  #14  
Oud 04-04-10, 21:23
vriensm vriensm is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Berichten: 9
Standaard

Hoe heb je het dan voor mekaar gekregen ??
Ik had de oude versie 9.03 terug gezet en die werkte wel maar het probleem met de agenda bleef bestaan.
  #15  
Oud 04-04-10, 21:28
Nico Pieter Nico Pieter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 40
Standaard

Ik heb ook 9.03 terug gezet, maar dan moet je wel al je afspraken en verjaardagen enz weer allemaal nakijken en met de hand goed zetten. Als je dat gedaan hebt dan gaat alles weer goed.
  #16  
Oud 04-04-10, 21:41
vriensm vriensm is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nico Pieter Bekijk bericht
Ik heb ook 9.03 terug gezet, maar dan moet je wel al je afspraken en verjaardagen enz weer allemaal nakijken en met de hand goed zetten. Als je dat gedaan hebt dan gaat alles weer goed.
Ik kan wel allemaal afspraken erin zetten naar de afspraak van Iphone naar outlook word naar van bijv. eenafspraak voor vrijdag de gehele dag die wordt in outlook gezet op vrijdag 2.00 uur t/m zaterdag 2.00 als ik dit weer in outlook aanpas en dan weer syncroniseer via I tunes dan word die afspraak een dag eerder gezet op mijn Iphone terwijl hij in outlook wel op de dag blijf staan.
  #17  
Oud 04-04-10, 22:24
Nico Pieter Nico Pieter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 40
Standaard

wat ik gedaan heb is eerst 9.1 geheel verweiderd. ook de overgebleven mappen in programma files weggegooid. Ook de iTunes map in mijn muziek weggegooid.
Toe de 9.0.3 geinstalleerd en al mijn agenda punten aangepast en ik hem nu geen problemen meer.
  #18  
Oud 05-04-10, 10:13
vriensm vriensm is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nico Pieter Bekijk bericht
wat ik gedaan heb is eerst 9.1 geheel verweiderd. ook de overgebleven mappen in programma files weggegooid. Ook de iTunes map in mijn muziek weggegooid.
Toe de 9.0.3 geinstalleerd en al mijn agenda punten aangepast en ik hem nu geen problemen meer.
Ik heb exact hetzelfde gedaan maar bij werkte het niet.
Ik ga nu maar wachten tot Apple een oplossing heeft. Tenzij iemand anders nog een tip heeft.
  #19  
Oud 05-04-10, 11:47
minosvdb's schermafbeelding
minosvdb minosvdb is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 36
Question Zelfde probleem: alles staat een dag eerder gepland

Besten,

Ik zit denk ik met hetzelfde probleem.
Gemakshalve (snelle ingave in Outlook 2007) zijn al mijn agenda-items "hele-dag" items.

Sinds mijn laatste iTunes upgrade heb ik ook het probleem dat all mijn agenda-items bij de vorige dag geplaatst worden. Dit is knoertvervelend en ik heb me bij allerlei instellingen al rot gezocht naar een oplosssing. Tot hier toe echter zonder resultaat.

Is hier intussen al een oplossing voor gevonden of geweten wanneer die komt?

Ik lees hier dat voor een vorige iTunes versie te installeren je eerst de huidige versie volledig moet verwijderen. Wat gebeurt er in dat geval met mijn muziekbibliotheek (49GB ofte 8500 nummers, duizenden cd-covers en om en bij 100 afspeellijsten)??? Ik heb geen zin om dit allemaal te verliezen of opnieuw (handmatig) in te stellen!

Groetels
  #20  
Oud 08-04-10, 11:57
vriensm vriensm is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
Berichten: 9
Standaard

Ik heb met Apple gebeld en daar kan je tijdens het bellen kiezen uit verschillende Items kies niet voor Iphone want dan word de verbinding verbroken. Nogmaals gebeld en een willekeurig item gekozen kwam in dit geval bij I mac uit en die zei je moet bij je provider zijn en T-mobile zegt je moet bij Apple zijn.
Uiteindelijk kreeg een linkje door van Apple http://support.apple.com/kb/HT1923?viewlocale=nl_NL.
En als je dat doet zoals het hier staat en daarna een andere versie dan je nu hebt staan er weer opzet. Dan werk alles weer.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-04-10 om 18:19.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchro met Agenda en Contacten chaotisch JanSr iTunes 4 02-01-12 20:51
synchro outlook afspraak roderuit iTunes 6 02-01-11 18:04
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook kvi iTunes 1 15-12-10 23:32
Agenda geeft elke dag een afspraak aan! Peter Grob iPhone algemeen 3 30-11-09 16:04
iphone agenda synchro met outlook itnotf68 iTunes 2 21-06-08 00:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.