bekijken van films op de Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb een hdmi kabeltje gekocht om mijn Iphone in de tv te kunnen aansluiten maar als ik nu een gekochte of gehuurde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bekijken van films op de Iphone
hallo allemaal,
ik heb een hdmi kabeltje gekocht om mijn Iphone in de tv te kunnen aansluiten maar als ik nu een gekochte of gehuurde film wil kijken staat er dat ik verbinding moet maken met wi-fi of mobiel netwerk. terwijl ik gewoon vol verbinding heb. hier door kan ik dus niet de film afspelen. iemand een oplossing? Groetjes,, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke app om films te bekijken | Mik075 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-02-10 00:37 |
Foto: Data en tijd van foto op iPhone bekijken | erwinh | Muziek, foto & video | 0 | 22-10-09 11:31 |
Foto: Iphone 1 crash bij bekijken van foto | bizerk | Muziek, foto & video | 1 | 14-07-08 01:02 |
.png van de iphone bekijken op de computer. | Tieme | Unlock [archief] | 3 | 25-06-08 14:52 |
|
|