3GS gegevens wissen voor verkoop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb diverse topics gevonden over dit onderwerp, echter allemaal oud en dus wellicht achterhaalde info? Nervegas aka Jonathan Zdziarski heeft in 2008 gewaarschuwd dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS gegevens wissen voor verkoop
Ik heb diverse topics gevonden over dit onderwerp, echter allemaal oud en dus wellicht achterhaalde info?
Nervegas aka Jonathan Zdziarski heeft in 2008 gewaarschuwd dat persoonlijke informatie kan worden gevonden op een iPhone nadat deze zouden zijn gewist. Is dat nog steeds zo of is het inmiddels voldoende om via "Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Wis alle inhoud en instellingen" gegevens te wissen en / of via iTunes herstellen (uiteraard zonder reservekopie terug te zetten ) Zo niet dan hoor ik graag hoe dat wel te doen (de wipe app van Nervegas (b)lijkt niet meer te bestaan). Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat je een jailbreak heb op je 3gs dan werkt deze knop niet en zal je iphone op het apple logo blijven hangen
wat jij moet doen is herstellen. |
|
|||
|
|||
OK, bedankt voor je snelle reactie!
Is het herstellen via iTunes voldoende om de gegevens veilig te wissen zonder dat deze zijn terug te halen na verkoop of kan ik dat het beste eerst doen (herstellen via iTunes) om daarna via "Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Wis alle inhoud en instellingen" gegevens alsnog te wissen? De jailbreak is dan tenslotte weg. |
|
||||
|
||||
Gewoon herstellen naar de laatste firmware en geen backup terug zetten natuurlijk.
|
|||
|
|||
Bedankt!
Ik begrijp hieruit dat het eerder in 2008 door Jonathan Zdziarski geconstateerde "lek" niet meer aanwezig is en gegevens veilig op deze manier kunnen worden gewist. |
|
|||
|
|||
Ik weet wel dat PingChat accounts onthoud, zelfs nadat je hem hebt gerestored. Mocht je hier dus gebruik van maken, kun je deze het beste handmatig verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar bedankt voor de info!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone wissen voor verkoop met behoud jailbreak | xxdenxx | Jailbreak | 11 | 19-12-11 17:41 |
gegevens wissen bij verkoop oude iphone | bostiaan | iPhone algemeen | 6 | 07-10-10 09:51 |
Gegevens wissen voor verkoop | erikk | iPhone algemeen | 11 | 26-01-10 17:20 |
Alles wissen bij verkoop? | Michael | iPhone algemeen | 24 | 15-09-08 17:47 |
kan gegevens niet wissen | karel | Archief | 1 | 06-11-07 02:27 |
|
|