//

Reservekopie JB 4.3.3 naar originele 5.0.1

Reservekopie JB 4.3.3 naar originele 5.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het "probleem" is dus dat je geen jailbreak hebt op je iPhone 4, dus ook al vind je de sms.db in je reservekopie en kun ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-12-11, 00:10
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Het "probleem" is dus dat je geen jailbreak hebt op je iPhone 4, dus ook al vind je de sms.db in je reservekopie en kun je de losse berichten 'extracten', jij hebt geen mogelijkheid om ze terug te kunnen zetten (of de hele sms.db). Anders zou dit je mogelijk kunnen helpen.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-12-11, 20:57
wezzzzzz wezzzzzz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Het "probleem" is dus dat je geen jailbreak hebt op je iPhone 4, dus ook al vind je de sms.db in je reservekopie en kun je de losse berichten 'extracten', jij hebt geen mogelijkheid om ze terug te kunnen zetten (of de hele sms.db). Anders zou dit je mogelijk kunnen helpen.
Ik heb hem net gejailbreakt (weliswaar tethered) maar ik heb in jou link gelezen dat de smsen niet meer opgeslagen worden in die database op nieuwere toestellen. Denk dat ik het hier (jammer genoeg) bij zal gaan laten.
  #23  
Oud 13-12-11, 22:13
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

- verander je profiel dan even, voor duidelijkheid bij toekomstige vragen.
- ik haal uit die link niet de conclusie die jij trekt, maar begrijp uit je verdere antwoord dat jij er eigenlijk geen moeite meer in wilt stoppen. Goed dan, laat ik het er ook bij.
  #24  
Oud 13-12-11, 22:29
wezzzzzz wezzzzzz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
- verander je profiel dan even, voor duidelijkheid bij toekomstige vragen.
- ik haal uit die link niet de conclusie die jij trekt, maar begrijp uit je verdere antwoord dat jij er eigenlijk geen moeite meer in wilt stoppen. Goed dan, laat ik het er ook bij.
Hehe Alvast bedankt voor alle info!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Kan ik Uberhaupt wel terug naar originele Firmware ronald1986 Unlock 11 23-01-11 13:58
iPhone: Iphone 4 herstellen naar originele fw. 4.1 loopt vast! Mitchelesley Jailbreak 4 18-12-10 14:08
Hoe kan de iphone weer terug naar de originele fabrieksinstellingen? eric.soul iPhone algemeen 7 19-10-08 13:20
iPhone: trug naar originele staat gaat niet??? HELP sensation Jailbreak 5 11-08-08 17:46
Iphone herstellen naar originele staat Questor Unlock [archief] 5 11-01-08 09:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.