iphone nieuw discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een nieuwe iphone 4s ,maar mijn oude vier is jb ios 4.3.3',maar deze gaat naar familie wil hem configureren als nieuwe telefoon maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone nieuw
ik heb een nieuwe iphone 4s ,maar mijn oude vier is jb ios 4.3.3',maar deze gaat naar familie wil hem configureren als nieuwe telefoon maar wel met ios 4.3.3
weet iemand hoe dqat in zijn werk gaat ook alweer ben het vergeten alvst bedankt uzzizeven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kun je niet herstellen op het toestel zelf? dan doet ie er volgens mij geen nieuwe sw op maar hoef je alleen nog te jb'en.
|
|||
|
|||
ja dat heb ik geprobeerd maar hij blijft dan rondjes draaien en start niet op
|
|
|||
|
|||
is die nu opgestart?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2011 om 21:39 ---------- zo ja, moet je ff je iphone aan de pc zetten en met tinnyumberalla je shsh opslaan, ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2011 om 21:40 ---------- sorry umbrella |
|
|||
|
|||
heb ik al opgeslagen ,maar hij is nog niet opgetart ff kijken
|
|
|||
|
|||
oke, indien je dat al gedaan hebt moet je ff je de fimware van felixiburns downloaden,
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2011 om 21:58 ---------- is dit gebeurd? Laatst gewijzigd door fatihtopal; 10-12-11 om 22:59. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw Iphone 4 scherm. | superjohn | Koopinformatie Nederland | 1 | 30-03-11 21:09 |
nieuw nummer koppelen aan nieuw contact | boboi | iPhone algemeen | 4 | 16-05-08 13:05 |
|
|