Iphone 4s unlocked kopen in nederland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar kan ik de iphone 4s unlocked kopen in nederland?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s unlocked kopen in nederland
Waar kan ik de iphone 4s unlocked kopen in nederland?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij zijn alle NL toestellen zonder lock, de vraag is denk ik meer waar zijn ze op voorraad?
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn ze allemaal unlocked inderdaad.. zonder abonnement zijn ze bij Apple te koop. Weet niet of ze via de providers als prepaid (= zonder abonnement) worden verkocht.
|
|
|||
|
|||
Ja maar ik woon in belgie, dus apple kan de iphone niet verzenden naar mijn adres hier in belgie
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij verkopen MediaMarkt en Saturn de 4S ook los en simlockvrij. Zie hier wel eens tweets over voorbij komen.
|
|
|||
|
|||
heb alleen begrepen dat ze deze alleen willen uitleveren met abbo, mist je heel veel zeurt. Uiteraard zijn er ook mensen die dit niet hebben meegemaakt. Maar de voorkeur van MM en saturn is duidelijk.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je al in België woont .. waarom dan naar NL gaan om een unlocked iPhone te kopen terwijl ze hier redelijk vlot leverbaar zijn ?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja inderdaad, ze zijn 50 euro goedkoper in NL, en aangezien ik op een halfuurtje in breda ben is het wel de moeite waard
|
|
|||
|
|||
Je kan als belg dus gewoon eens naar nederland gaan en daar de iphone 4s simlock vrij gaan halen in de apple store voor 50 euro goedkoper?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne besteld op www.studentenmobiel.nl.
16GB voor €629,- ;-) |
|
|||
|
|||
Vreemd, want hij kost 655 euro daar?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2011 om 12:52 ---------- Kijk maar: https://www.studentmobiel.nl/gsmshop...&provider_id=1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou ja, dan bof ik maar |
|
|||
|
|||
inderdaad heb net gezien dat hij in belgie ook 629 euro kost in de mobistar winkels, maar hij kost wel 650 in apple store
|
|
|||
|
|||
Het alternatief is wachten op de Apple Store in Amsterdam. Dat is wel een eind verder rijden en nog een onbekend aantal maanden geduld. De geruchten zeggen dat de winkel rond maart opent: Wordt Nederland een Apple Store-land? | One More Thing
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone kopen in nederland | Banemus | Koopinformatie Nederland | 0 | 30-07-10 15:50 |
iphone 4 kopen in Nederland ? | andre-nl | Koopinformatie Nederland | 11 | 20-06-10 10:40 |
Frankrijk unlocked iphone kopen | nanoman | Koopinformatie Rest Europa | 34 | 12-02-08 01:57 |
|
|