iPhone4s sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn simkaart met Hi abonnement heb ik in een nieuwe iPhone 4s simlockfree gestoken, maar nu kan ik geen sms-sen meer versturen. Heeft iemand dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone4s sms
Mijn simkaart met Hi abonnement heb ik in een nieuwe iPhone 4s simlockfree gestoken, maar nu kan ik geen sms-sen meer versturen. Heeft iemand dat probleem ook, en hoe is het op te lossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb dit probleem ook op een 4S, maar dan met een vodafone abbo.
Er zijn er meer die dit probleem hebben, iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Krijg je een foutmelding?
|
|
|||
|
|||
Kregen geen foutmelding. Maar het probleem is opgelost. De SIM kaart in een andere telefoon gezet en toen terug. Je hebt er minimaal 2 toestellen voor nodig maar is wel een snelle oplossing.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
accessoires voor de iphone4S | Micmulder | iPhone algemeen | 0 | 21-10-11 11:57 |
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) | naselmoro | iPhone algemeen | 5 | 21-07-11 15:28 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
|
|