Naamplaats van het weer wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) irritant Als ik op weer druk krijg ik de verwachtigen in Cupertino (?) (ik heb een iphone 8gb 1.1.3.) Ik kan het even veranderen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Naamplaats van het weer wijzigen
irritant Als ik op weer druk krijg ik de verwachtigen in Cupertino (?) (ik heb een iphone 8gb 1.1.3.) Ik kan het even veranderen in mijn eigen woonplaats, maar het schiet dan weer terug naar C.
Even voor de duidelijkheid, ben a-technisch en b-blond... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Druk voor de lol eens op t 'i' tje onderin je scherm en dan op t '+' je....
Kijk wat er gebeurt! |
|
|||
|
|||
Dat lukt allemaal wel, maar als ik terugga naar het hoofdscherm is mijn woonplaats verdwenen en staat Cupertino weer in het scherm...
|
|
||||
|
||||
Heb je de vt-100 terminal geinstalleerd staan op je iphone ?
Dan kun je dit intikken nadat je ingelogd bent: chown -R mobile:mobile /var/mobile/Library/Preferences dit lost je probleem op.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
En als je geen vt-100 hebt (die het bij mij nooit doet behalve als ik Debiant ATP geinstalleerd hebt ipv BSD sub) dan kan je die code ook invoeren via ssh (winscp)
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hersteld, "het apperaat moet hersteld worden" weer herteld, weer die fout | NoWayOut | iPhone algemeen | 0 | 02-03-11 22:11 |
Het standaard lichtblauwe kleur van de iphone wijzigen | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-10-10 19:04 |
Het weer in Cupertino | cath | Archief | 1 | 04-04-08 21:27 |
|
|