Nieuwe Samsung.. Iphone Killer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: [h1]Sprint toont snelle iPhone-kloon van Samsung-makelij[/h1] Door Willem de Moor , woensdag 2 april 2008 13:54, views: 19.666 Het Amerikaanse telecombedrijf Sprint Nextel toonde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe Samsung.. Iphone Killer?
Citaat:
Lijkt er wel heel veel op! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heeft deze telefoon ook zo'n accelerometer, dat wanneer je de telefoon kantelt, je scherm meedraait?
|
|
||||
|
||||
"240x432 pixels, over een ingebouwde gps-module en een 2-megapixelcamera"
Slecht scherm, dik toestel (door gps) matige camera: Dikke boehoe iPhone ripoff Neee dit vin ik maar niks Alleen z'n internet snelheid is geweldig... Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Lijkt erg veel op de F700 van Samsung of niet? Kan niet eens in de schaduw staan van de iPhone!!!
|
|
||||
|
||||
Ik zou het eerder een iPhone clone noemen dan killer
|
|
|||
|
|||
Die samsung haalt het niet, wat mij betreft, bij de iPhone..
Grample zegt terecht; eerder een clone dan een killer Er zullen de komende maanden wel meer merken met soortgelijke toestellen komen, iphone is behoorlijk populair! |
|
|||
|
|||
het ziet er minstens even fancy uit, en volgens mij zijn er veel iphonebezitters die de iphone niet hebben voor zijn functies, maar voor het hoog gadgetgehalte. waarom zou deze dan nog niet in de schaduw van de iphone kunnen staan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de functionaliteit van deze Samsung hetzelfde is als die van de F700 (waar ik even voor het gemak vanuit ga omdat de interface er hetzelfde uitziet) dan blijft hij mijlenver achter bij de iPhone. Om voor mezelf te spreken, ik heb de iPhone weldegelijk voor de functionaliteit, alles klopt gewoon en alles werkt zoals je het wilt hebben dus kan me niet voorstellen dat Samsung dat kan overtreffen. |
|
||||
|
||||
Hoe durf je dit een iPhone killer te noemen rofl.
Kijk eens goed naar dat ding en concludeer......
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Samsung Galaxy S2 - Iphone killer? | XiniP | iPhone algemeen | 44 | 04-09-11 14:13 |
nokia-tube,nieuwe iphone killer? | truckdiver | iPhone algemeen | 36 | 09-07-09 21:24 |
Samsung M8800 Pixon, Iphone killer? | -NRG- | iPhone algemeen | 1 | 06-10-08 19:14 |
|
|