Iphone 3GS in Iphone 4 case discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik vraag me af als je een lege Iphone 4 case kan kopen (zonder scherm en mainboard en dergelijke) en alles van je Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS in Iphone 4 case
Hey,
ik vraag me af als je een lege Iphone 4 case kan kopen (zonder scherm en mainboard en dergelijke) en alles van je Iphone 3GS daarin kan stoppen... zo zou je een Iphone 3GS bekomen die eruit ziet als een 4 of 4S is dit mogelijk of complete zever? Kinds, KarolDV |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
lijkt mij "complete zever" aangezien de 2 toestellen er binnenin anders uitzien en ook andere bevestegingen zullen hebben.
|
|||
|
|||
Citaat:
mss eens 2 fotos nemen van de toestellen die open zijn? of mss iemand van de hersteldienst |
|
|||
|
|||
dit is pure waanzin. de 4 / 4s hebben een compleet andere behuizing qua tja, alles. geen enkele onderdeel past erin
|
Labels |
case |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS Case met eigen foto | ErikvT | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-01-11 23:37 |
Nieuwe holster case voor iPhone 3GS | berryvh | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 16-09-10 23:18 |
Zelf iphone 3gs case ontwerpen | maurice1991 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-07-10 08:09 |
|
|