//

Spam verstuurt zonder dat ik het weet

Spam verstuurt zonder dat ik het weet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb volgend probleem: Deze middag kreeg ik van mijn baas een mailtje dat ik hem een spam mail had gestuurd, ikzelf heb zelf een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-11, 23:08
Dikkembergs85 Dikkembergs85 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 25
Standaard Spam verstuurt zonder dat ik het weet

Ik heb volgend probleem:

Deze middag kreeg ik van mijn baas een mailtje dat ik hem een spam mail had gestuurd, ikzelf heb zelf een hotmail account. Toen ik zijn mail kreeg ben ik gaan kijken in mijn verzonden items op mijn iphone en daar stond die spam mail naar al mijn contacten. Ik zag dat die mail rond 8 uur 's morgens verstuurd geweest is.
Ikzelf heb geen mails gecheked voor 8 uur ofzo. Ben ook niet echt met mijn iPhone bezig geweest voor 8 uur.
Dit is reeds de 2 e keer dat dit gebeurt.
Iemand ervaring en wat eraan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-11, 23:19
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Ik zou dit niet zozeer zoeken bij de iPhone maar bij het Hotmail account. Wat je hieraan kunt doen zou ik eigenlijk niet weten..
  #3  
Oud 15-12-11, 23:35
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Wachtwoord wijzigen zou ik mee beginnen
  #4  
Oud 15-12-11, 23:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Onmiddellijk wachtwoord veranderen.

Men kan zelfs spam versturen alsof ze jou zijn, maar als de mails in jouw Verzonden Items terechtkomen is je account waarschijnlijk gehackt!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 15-12-11, 23:44
Dikkembergs85 Dikkembergs85 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 25
Standaard

Heb net mijn wachtwoord verandert.

Is het mogelijk dat mijn hotmail via iPhone of iPad gekraakt word want mijn mails lees ik weinig via de pc.
Zo ja, is daar dan iets aan te doen?

Ik moet wel zeggen vorige week geraakte ik niet op mijn hotmail account en heb ik via de geheime vraag mijn wachtwoord moeten herinstellen, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
  #6  
Oud 16-12-11, 00:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dikkembergs85 Bekijk bericht
Ik moet wel zeggen vorige week geraakte ik niet op mijn hotmail account en heb ik via de geheime vraag mijn wachtwoord moeten herinstellen, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
Het zou zomaar kunnen dat de hacker toen je wachtwoord na een geslaagde kraak heeft veranderd...

Gebruik je een uniek en complex wachtwoord voor Hotmail?
  #7  
Oud 16-12-11, 07:51
Dikkembergs85 Dikkembergs85 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 25
Standaard

Ik heb nu mijn wachtwoord verandert naar een wachtwoord met cijfers en een hoofdletter erin. Hopelijk is nu het probleem opgelost.
Alvast bedankt
  #8  
Oud 16-12-11, 09:06
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Onmiddellijk wachtwoord veranderen.

Men kan zelfs spam versturen alsof ze jou zijn, maar als de mails in jouw Verzonden Items terechtkomen is je account waarschijnlijk gehackt!
Je hebt gedaan wat je hebt kunnen doen door een goed ander wachtwoord te kiezen. Het is inderdaad verontrustend dat het in je verzonden map staat.

Verder kan iedereen spam gaan verzenden met jou adres als afzender, helaas hebben wij daar op het werk veel last van. Zo verkoop ik blijkbaar pillen, tuin spullen maar de laatste tijd gebruiken ze mijn email adres vooral voor job werving.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie weet dat willemdev Jailbreak apps en thema's 0 02-11-10 11:04
iPhone 3GS: iPhone 3GS unlocken zonder dat ik in het menu geraak... JanR Unlock 2 23-09-10 22:15
Iphone verstuurd spam zonder dat ik het weet gremmen iPhone algemeen 5 03-03-10 13:41
Iphone maakt verbinding met internet zonder dat ik het wil Colburners Archief 1 27-08-09 21:22
programma om sms van andere te kijken zonder dat die gene het weet Mr.Erie Archief 11 16-08-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.