Iphone 4 moederbord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus ik heb hier een iphone 4 liggen die gevallen is scherm kapot en als ik wil bellen kunnen ze mij 10 seconden verstaan, dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 moederbord
Dus ik heb hier een iphone 4 liggen die gevallen is scherm kapot en als ik wil bellen kunnen ze mij 10 seconden verstaan, dan valt de microfoon weg.
filmen en opnemen met dictafoon gaat zolang ik wil.. kheb al naar paar plaatsen geweest en gebeld en die zeggen dat dat aan mijn moederbord van iphone zou liggen, heeft er iemand suggesties of plaatsen waar ze dit zouden kunnen maken? thx alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Moederbord kapot? IPHONE 3G 16GB | M1256S | iPhone algemeen | 5 | 29-11-11 20:41 |
moederbord vervangen | Domino | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-07-11 02:40 |
iphone moederbord | mathiasv | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 10:13 |
iPhone: nieuw moederbord iphone 2g en nu? | remko2000 | Jailbreak | 5 | 11-10-10 14:25 |
Moederbord stuk na vallen van de Iphone? | truckdiver | iPhone algemeen | 0 | 07-02-10 11:06 |
|
|