//

PDP-identiteit niet geaccepteerd

PDP-identiteit niet geaccepteerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [SIZE=3][FONT=Calibri]Sinds mijn tijdelijke T-Mobile nummerop 16-12 is overgezet naar mijn oude nummer kan ik geen gebruik meer maken van internet zonder Wi-Fi.[/FONT][/SIZE] [SIZE=3][FONT=Calibri]Als ik Safari ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-11, 18:40
Stefan21ap Stefan21ap is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Alkmaar
Berichten: 11
Standaard PDP-identiteit niet geaccepteerd

[SIZE=3][FONT=Calibri]Sinds mijn tijdelijke T-Mobile nummerop 16-12 is overgezet naar mijn oude nummer kan ik geen gebruik meer maken van internet zonder Wi-Fi.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Als ik Safari op wil krijg ik onderstaande melding:[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]PDP-identiteit niet geaccepteerd.[/FONT][/SIZE]
[FONT=Calibri][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Calibri]In de T-Mobile winkel kreeg ik in eerste instantie het advies een nieuwe kaart te komen halen.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Toen dat niet bleek te helpen heeft ondernemer lang met uw technische dienst gesproken. Die adviseerde:[/FONT][/SIZE]
[FONT=Calibri][SIZE=3]-[/SIZE][/FONT] [SIZE=3][FONT=Calibri]Herstel netwerkinstellingen op de iPhone (gedaan – werkte niet!)[/FONT][/SIZE]
[FONT=Calibri][SIZE=3]-[/SIZE][/FONT] [SIZE=3][FONT=Calibri]Installeer de nieuwste versie van iTunes (gedaan – werkte niet!)[/FONT][/SIZE]
Wat zou wel kunnen helpen?

Groet Stefan21ap
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-11, 19:46
drtrimble drtrimble is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 33
Standaard

dit had ik deze week ook met mijn proximus kaart. Bleek dat ik eerst naar 1911 moest bellen om de kaart te activeren. Nadien was alles opgelost.
Mss moet jij ook eerst naar een bepaald nummer bellen om de kaart te activeren?
  #3  
Oud 03-01-12, 17:07
Stefan21ap Stefan21ap is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Alkmaar
Berichten: 11
Standaard PDP-identiteit niet geaccepteerd

Allen,

Na veel heen en weer gebel met T-Mobile heeft een doortstende dame me uit de brand geholpen. Er was iets niet goed gegaan bij de overgang van het tijdelijke nummer naar het vaste nummer. Het is opgelost. Dank voor uw reacties.
Groet Stefan21ap
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 3G en vodafone simkaart (pdp identiteit niet geaccepteerd) Kaasschaaf iPad algemeen 15 12-05-11 00:25
PDP-identiteit niet geaccepteerd RowanF1 iPhone algemeen 4 10-05-11 17:30
pdp identiteit niet geaccepteerd radarlove iPhone algemeen 57 24-03-11 21:39
Proximus: pdp identiteit niet geacepteerd Vincent82 iPad algemeen 7 31-10-10 13:31
Probleem apple store: identiteit niet geaccepteerd dkamhi iPhone Apps 29 08-05-09 00:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.