PDP-identiteit niet geaccepteerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [SIZE=3][FONT=Calibri]Sinds mijn tijdelijke T-Mobile nummerop 16-12 is overgezet naar mijn oude nummer kan ik geen gebruik meer maken van internet zonder Wi-Fi.[/FONT][/SIZE] [SIZE=3][FONT=Calibri]Als ik Safari ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PDP-identiteit niet geaccepteerd
[SIZE=3][FONT=Calibri]Sinds mijn tijdelijke T-Mobile nummerop 16-12 is overgezet naar mijn oude nummer kan ik geen gebruik meer maken van internet zonder Wi-Fi.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Als ik Safari op wil krijg ik onderstaande melding:[/FONT][/SIZE] [SIZE=3][FONT=Calibri]Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.[/FONT][/SIZE] [SIZE=3][FONT=Calibri]PDP-identiteit niet geaccepteerd.[/FONT][/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3][/SIZE][/FONT] [SIZE=3][FONT=Calibri]In de T-Mobile winkel kreeg ik in eerste instantie het advies een nieuwe kaart te komen halen.[/FONT][/SIZE] [SIZE=3][FONT=Calibri]Toen dat niet bleek te helpen heeft ondernemer lang met uw technische dienst gesproken. Die adviseerde:[/FONT][/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3]-[/SIZE][/FONT] [SIZE=3][FONT=Calibri]Herstel netwerkinstellingen op de iPhone (gedaan – werkte niet!)[/FONT][/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3]-[/SIZE][/FONT] [SIZE=3][FONT=Calibri]Installeer de nieuwste versie van iTunes (gedaan – werkte niet!)[/FONT][/SIZE] Wat zou wel kunnen helpen? Groet Stefan21ap |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dit had ik deze week ook met mijn proximus kaart. Bleek dat ik eerst naar 1911 moest bellen om de kaart te activeren. Nadien was alles opgelost.
Mss moet jij ook eerst naar een bepaald nummer bellen om de kaart te activeren? |
|
|||
|
|||
PDP-identiteit niet geaccepteerd
Allen,
Na veel heen en weer gebel met T-Mobile heeft een doortstende dame me uit de brand geholpen. Er was iets niet goed gegaan bij de overgang van het tijdelijke nummer naar het vaste nummer. Het is opgelost. Dank voor uw reacties. Groet Stefan21ap |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 3G en vodafone simkaart (pdp identiteit niet geaccepteerd) | Kaasschaaf | iPad algemeen | 15 | 12-05-11 00:25 |
PDP-identiteit niet geaccepteerd | RowanF1 | iPhone algemeen | 4 | 10-05-11 17:30 |
pdp identiteit niet geaccepteerd | radarlove | iPhone algemeen | 57 | 24-03-11 21:39 |
Proximus: pdp identiteit niet geacepteerd | Vincent82 | iPad algemeen | 7 | 31-10-10 13:31 |
Probleem apple store: identiteit niet geaccepteerd | dkamhi | iPhone Apps | 29 | 08-05-09 00:28 |
|
|