iPhone 4S alleen telefoon melding (nachtstand) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben redelijk nieuw hier en mijn vraag is als volgt, Is het mogelijk om 's nachts alleen de telefoon over te laten gaan en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S alleen telefoon melding (nachtstand)
Ik ben redelijk nieuw hier en mijn vraag is als volgt,
Is het mogelijk om 's nachts alleen de telefoon over te laten gaan en alle andere melding niet? Email, Hyves, facebook enz melding mogen niet hoorbaar zijn. Ik heb een iPhone 4 S. Ik weet niet of jullie voldoende hebben aan deze info maar hoor het anders graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook opzoek naar zo´n tweak.
Zou handig zijn alleen de telefoon te horen trillen als iemand belt, maar niet als ik een sms, whatsapp of facebook bericht krijg waar ik wakker van wordt. |
|
|||
|
|||
Schop deze even omhoog, ben ook benieuwd of er zo'n soort tweak bestaat.
|
|
||||
|
||||
Je kunt de mobiele dataverbinding en Wi-Fi uitschakelen. Dan kun je alleen nog sms ontvangen en gebeld worden.
|
||||
|
||||
Met jailbreak is er een programma myprofiles. Hiermee zal het waarschijnlijk moeten lukken.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Geen probleem.
Even op zoek naar een 3,5 jack ( koptelefoon plug ). Doe deze in de nacht inpluggen. N zal je alleen nog telefoon ontvangen omdat deze altijd over het geluid van gsm zelf gaat. Wel even zorgen dat bij normaal profiel trillen tijdens bellen uit staat. |
|
|||
|
|||
Deze optie komt in de herfst beschikbaar met iOS 6. Ik heb de beta. Werkt prima. Je kan zelfs bepalen wie jou 's nachts mag bellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CDMA telefoon of een GSM telefoon | volkarnhem | iPhone algemeen | 12 | 21-06-13 10:50 |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
temperatuur melding iphone 4 | bzb | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 11:01 |
Temperatuur melding Iphone 4 | I-Travel | iPhone algemeen | 7 | 08-09-10 11:27 |
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? | fillem | iPhone algemeen | 28 | 15-10-08 01:43 |
|
|