//

iPhone gestolen. Wat doet 'Zoek mijn iPhone'?

iPhone gestolen. Wat doet 'Zoek mijn iPhone'? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Mijn iPhone is gisteren recht voor mijn neus gestolen. Via Zoek mijn iPhone heb ik 'm weten te traceren en hij bevind zich nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-12-11, 15:03
smcfp smcfp is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard iPhone gestolen. Wat doet 'Zoek mijn iPhone'?

Hallo!
Mijn iPhone is gisteren recht voor mijn neus gestolen. Via Zoek mijn iPhone heb ik 'm weten te traceren en hij bevind zich nu in Schaarbeek, België. Heel fijn dus. Aangezien ik hiermee al ervaring heb (vorige week is mijn vorige iPhone gestolen, die bevind zich nu in Milaan. Had net een nieuwe gekocht, WEER GESTOLENJDFSKJLDFKJLSKDFJLKLJEFS) kan de politie hier waarschijnlijk niks mee doen al heb ik precies op locatie waar mijn telefoon zich bevind.

Nu heb ik de vraag wat de functies van zoek mijn iPhone doen?
Ik weet dat je berichten en geluiden kan afsturen. Maar ik weet niet precies wat
'vergrendel' en 'wis op afstand' doen?

Kunnen die mensen er dan helemaal niks meer mee doen? Maar kan ik 'm dan wel nog gebruiken mocht ik 'm ooit nog terugkrijgen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-11, 15:11
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Met "vergrendel" stel je een codeslot in. Met "wis op afstand" wis je de telefoon. Je kunt hem dan ook niet meer traceren.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 22-12-11, 15:44
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Waarom ga je er dan niet naar toe?

Sowieso domme dude's want dan zet je zoek mijn iPhone toch even uit ofzo..
.
  #4  
Oud 22-12-11, 16:05
smcfp smcfp is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijntje Bekijk bericht
Waarom ga je er dan niet naar toe?

Sowieso domme dude's want dan zet je zoek mijn iPhone toch even uit ofzo..
.
Omdat de manier waarop ze mijn telefoon hebben gejat nogal overkwam alsof ze het heel vaak doen. Ik heb geen idee wat ik daar kan aantreffen, misschien wel iets georganiseerds of zo met wapens e.d.

Ik zat in een café met mn vriend toen er een man en een vrouw binnenkwamen met papieren en vroegen of we iets wilden tekenen, maar heel chaotisch. Wij natuurlijk nee zeggen en zeggen dat ze weg moeten gaan. Na een tijdje gingen ze weg. Wij waren op dat moment meer met het idee bezig wat er net was gebeurd en waar dat op sloeg dan met het idee dat dit misschien een manier zou kunnen zijn om mijn telefoon te jatten (die naast mijn kop chocomel op tafel lag).

Pas 5 of 10 minuten later viel het me op dat die er niet meer lag.
  #5  
Oud 22-12-11, 16:09
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Als ik jou was zou ik zobizo hiervan een aangifte/melding van maken bij de Politie. ook al kunnen ze weinig voor je doen.

Er heen gaan zal ik niet doen, of je moet paar sterke en dappere heren mee nemen.

Als er belangrijke,vertrouwde informatie op de Iphone staat zou ik denk ik dan toch hoe zonde het ook is je Iphone op afstand wissen, want je weet niet wie het gestolen heeft en of die gene kwaad wil.
  #6  
Oud 22-12-11, 16:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smcfp Bekijk bericht
Hallo!
Mijn iPhone is gisteren recht voor mijn neus gestolen. Via Zoek mijn iPhone heb ik 'm weten te traceren en hij bevind zich nu in Schaarbeek, België. Heel fijn dus. Aangezien ik hiermee al ervaring heb (vorige week is mijn vorige iPhone gestolen, die bevind zich nu in Milaan. Had net een nieuwe gekocht, WEER GESTOLENJDFSKJLDFKJLSKDFJLKLJEFS) kan de politie hier waarschijnlijk niks mee doen al heb ik precies op locatie waar mijn telefoon zich bevind.

Nu heb ik de vraag wat de functies van zoek mijn iPhone doen?
Ik weet dat je berichten en geluiden kan afsturen. Maar ik weet niet precies wat
'vergrendel' en 'wis op afstand' doen?

Kunnen die mensen er dan helemaal niks meer mee doen? Maar kan ik 'm dan wel nog gebruiken mocht ik 'm ooit nog terugkrijgen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!!!

Ma man, waar wacht ge in godsnaam op, ge moest meteen al naar de flikken hebben gebelt, geef hen de site door waar je naar zoek mijn iphone kan gaan en geef hen je inlog gegevens, zij gaan dat nagaan wees maar zeker van zeker als het gestolen is, ze kunnen de dader vinden, als deze straks de iphone aflegt of de app enzo wist hebt ge brute pech, nu kan je deze nog terug krijgen.

Geen geluide sturen man, dat gaat de dader zien en horen en die gaat dat dan wel doorhebben.

En hoe is dat mogelijk dat je op nog geen 1-2weken tijd 2keer bestolen word? Tenzij je in een buurt woont waar veel je weet wel zijn, dan verbaasd me dat niks natuurlijk.
En ja, das ook nie slim om een iphone open en bloot in een cafe te gaan leggen, je zou onderhand al moeten weten dat een iphone in het oog springt, ze weten dat geld kost en populair speeltje is.
Je zal toch eens wat meer verantwoordelijkheid moeten opnemen als je iets duurs koopt ;p.
Moest mijne pa da weten die zou me ne lap op mijn kop geven ze.$

Zelfs u andere iPhone die je blijkbaar nog kan traceren kunnen ze mss nog terug vinden, flikken moeten dat doen en aangeven en doorgeven als er iets gestolen is ook al gaat het om een iPhone, niet op je dak laten zitten, als je dat kan bewijzen zoals je zelf zegt door zoek mijn iphone pagina te gaan dan moeten ze hun wrk doen gvdm.

En tis dan nen iphone 4 8GB van 529 euro ofzo en die andere was mss dan ook nog nene iphone 4 van 630 euro, das meer dan 1000 euro voor de hond z'n *****n kwijt zoals ze bij ons zeggen, das een hele maand voor noppes gaan werken, probeer u iPhone maar terug te vinden zo snel mogelijk nu nog, geen seconde twijfelen en als ze de daders vatten dien klacht in en vraag schadevergoeding.
  #7  
Oud 22-12-11, 16:49
smcfp smcfp is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ma man, waar wacht ge in godsnaam op, ge moest meteen al naar de flikken hebben gebelt, geef hen de site door waar je naar zoek mijn iphone kan gaan en geef hen je inlog gegevens, zij gaan dat nagaan wees maar zeker van zeker als het gestolen is, ze kunnen de dader vinden, als deze straks de iphone aflegt of de app enzo wist hebt ge brute pech, nu kan je deze nog terug krijgen.

Geen geluide sturen man, dat gaat de dader zien en horen en die gaat dat dan wel doorhebben.

En hoe is dat mogelijk dat je op nog geen 1-2weken tijd 2keer bestolen word? Tenzij je in een buurt woont waar veel je weet wel zijn, dan verbaasd me dat niks natuurlijk.
En ja, das ook nie slim om een iphone open en bloot in een cafe te gaan leggen, je zou onderhand al moeten weten dat een iphone in het oog springt, ze weten dat geld kost en populair speeltje is.
Je zal toch eens wat meer verantwoordelijkheid moeten opnemen als je iets duurs koopt ;p.
Moest mijne pa da weten die zou me ne lap op mijn kop geven ze.$

Zelfs u andere iPhone die je blijkbaar nog kan traceren kunnen ze mss nog terug vinden, flikken moeten dat doen en aangeven en doorgeven als er iets gestolen is ook al gaat het om een iPhone, niet op je dak laten zitten, als je dat kan bewijzen zoals je zelf zegt door zoek mijn iphone pagina te gaan dan moeten ze hun wrk doen gvdm.

En tis dan nen iphone 4 8GB van 529 euro ofzo en die andere was mss dan ook nog nene iphone 4 van 630 euro, das meer dan 1000 euro voor de hond z'n *****n kwijt zoals ze bij ons zeggen, das een hele maand voor noppes gaan werken, probeer u iPhone maar terug te vinden zo snel mogelijk nu nog, geen seconde twijfelen en als ze de daders vatten dien klacht in en vraag schadevergoeding.

Ik ben uiteraard meteen naar de politie gegaan!
Ik zal nog iets leuks vertellen. Toen ik vorige week van mijn gestolen telefoon aangifte ging doen kon ik pas een week later op afspraak een aangifte gaan doen (ze hebben het heel erg druk). Die afspraak had ik gisteren gemaakt om 6 uur.
Ik werd gisteren om half 4 beroofd, dus ik meteen naar de politie. En het is dat ik die afspraak had om 6 uur dat ik meteen aangifte kon doen anders kon ik weer een week wachten!!!!!!
Te belachelijk voor woorden.

Maar ze zeggen dus dat ze niks kunnen doen, ook al heb ik op papier waar mijn telefoon zich nu bevind.

En ik liet de telefoon niet open en bloot op mijn tafel liggen. Hij lag hooguit 15 centimeter van me vandaan.

Maar in wat voor wereld leven we dat we niet eens meer onze telefoon naast ons kunnen leggen in een café. Noem me naïef, maar ik ga er niet vanuit dat ik op klaarlichte dag ín een café wordt beroofd.

Ik heb echt nooit iets gehad met mijn telefoons. Nooit. En nu in anderhalve week twee keer.
  #8  
Oud 22-12-11, 17:43
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Ik op Google maps street view even kijken hoe het eruit ziet.. mocht het er fatsoenlijk uit zien even naar toe rijden en zeggen dat je je telefoon komt ophalen?
  #9  
Oud 22-12-11, 17:43
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik ga er zelfs vanuit dat m'n iPhone op straat uit m'n handen gegrist kan worden. Ook in cafés gaat ie in de broekzak, kunnen er ook gene pintjes over vallen
  #10  
Oud 22-12-11, 17:45
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Ik ga er zelfs vanuit dat m'n iPhone op straat uit m'n handen gegrist kan worden. Ook in cafés gaat ie in de broekzak, kunnen er ook gene pintjes over vallen
Als ik bel over straat dan houd ik m ook goed vast het is toch 600Euro
  #11  
Oud 22-12-11, 17:47
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik altijd met het head setje
  #12  
Oud 22-12-11, 17:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Ik ga er zelfs vanuit dat m'n iPhone op straat uit m'n handen gegrist kan worden. Ook in cafés gaat ie in de broekzak, kunnen er ook gene pintjes over vallen
Er kan altijd iets gebeuren en vroeger mee mijn andere phones keek ik er ook nie echt naar enzo en ik gooide zelfs van 2-3mters ver mijn gsm in de zetel enz... Maar sinds ik de iPhone ben beginnen kopen is dat opeens totaal verandert en draag ik er extreem zor voor.
De iPhone in de broek; oftewel zit de hand in de broek op de iPhone zeker als ik veel volk tegen kom en je soms moeilijk kan passeren en ik voel ook heel veel aan de kant waar mijn iphone zit, ik ben dus extreem voorzichtig sinds ik de iPhone heb en das een automatische geworden, beetje zoals je in je wagen stapt en automatisch je gordel aandoet
  #13  
Oud 22-12-11, 20:15
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Volledig met je eens Ik heb nu geen iPhone maar wel een iPod touch 4G 32gb En als ik ergens naar toe ga ofzo let ik altijd op mn iPod, ik probeer telkens te voelen of die nog in m'n broekzak zit En natuurlijk zit er "zoek mijn iPhone" op... Al heeft dit niet veel nu maar jah je weet nooit Er kan namelijk geen simkaart op dus moet je telkens op Wi-Fi zitten Vraag me af of er een jb app bestaat die kan instellen dat hij telkens met onbekende,onbeveiligde netwerken kan verbinden
  #14  
Oud 22-12-11, 21:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Idd in een overvolle trein of tram schouder aan schouder uitstappen = hand in / op m'n zak bij de iPhone. Zakkenrollers zijn meest in winkelgebieden en het OV actief gok ik zo.
  #15  
Oud 23-12-11, 09:54
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Nu in de winter heb ik een wintersport jack aan, deze heeft verschillende geheime vakjes, hier doe ik mijn Iphone dan in als ik na buiten ga, als ik bv op mijn werk ben, laat ik hem altijd in mijn broekzak zitten, of doe ik hem in mijn BH.
  #16  
Oud 23-12-11, 10:34
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Nu in de winter heb ik een wintersport jack aan, deze heeft verschillende geheime vakjes, hier doe ik mijn Iphone dan in als ik na buiten ga, als ik bv op mijn werk ben, laat ik hem altijd in mijn broekzak zitten, of doe ik hem in mijn BH.
BH en dat zit dan lekker?
  #17  
Oud 23-12-11, 11:18
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Ik zou met de aangifte naar Belgie afreizen daar de politie inlichten. Je wwet nooit.Het kan zijn dat zij daar bekend zijn om deze handelingen.En gelijk via zoek functie opnieuw opzoeken.Als je daar persoonlijk bent is altijd mee mogelijk dan op afstand!
  #18  
Oud 23-12-11, 11:19
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijntje Bekijk bericht
BH en dat zit dan lekker?
Ja zit lekker. Je moet uiteraard wel creatief hierin zijn wil het lekker zitten. Ik heb zelf in een aantal bh's een zakje gemaakt bij het schouderbandje hier stop ik hem dan in, ik voel hem dan goed als ik een oproep heb, en ik kan zonde te vele intieme handelingen de Iphone eruit halen.
  #19  
Oud 23-12-11, 15:26
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Ja zit lekker. Je moet uiteraard wel creatief hierin zijn wil het lekker zitten. Ik heb zelf in een aantal bh's een zakje gemaakt bij het schouderbandje hier stop ik hem dan in, ik voel hem dan goed als ik een oproep heb, en ik kan zonde te vele intieme handelingen de Iphone eruit halen.
In dat geval zou ik gebruik maken van de bijgeleverde kabel met hooftelefoon.Veel eenvoudiger dan steeds uithalen van de telefoon.Tenminste wat het telefonereeren betreft.Sms en de rest is en blijft ëven "lastig".
  #20  
Oud 23-12-11, 15:27
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Ja zit lekker. Je moet uiteraard wel creatief hierin zijn wil het lekker zitten. Ik heb zelf in een aantal bh's een zakje gemaakt bij het schouderbandje hier stop ik hem dan in, ik voel hem dan goed als ik een oproep heb, en ik kan zonde te vele intieme handelingen de Iphone eruit halen.

Reageren

Labels
belgie, gestolen, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gestolen, wat nu? Henxs iPhone algemeen 362 05-02-17 18:43
Iphone gestolen wat nu? dlfashion iPhone algemeen 7 30-08-12 15:31
Zoek mijn IPhone vindt mijn IPhone niet Hommeles iPhone algemeen 3 11-07-12 17:02
iphone op nieuwe computer nadat mijn mac is gestolen?! markustorenstra iPhone algemeen 5 11-01-12 21:31
zoek mijn iphone vindt mijn iphone niet! jerkar iPhone Apps 0 25-10-11 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:37.