Instellingen werken niet meer na jb 5.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een tethered jb op mijn iphone 4 IOS 5.0.1 en installatie van enige Cydia apps, werkt ineens mijn button 'instellingen' niet meer. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen werken niet meer na jb 5.0.1
Na een tethered jb op mijn iphone 4 IOS 5.0.1 en installatie van enige Cydia apps, werkt ineens mijn button 'instellingen' niet meer. Ik heb al gegoogled op het probleem maar ben niets tegengekomen. Iemand toevallig een soortgelijk probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sliders bij instellingen werken niet meer | Bert van de Wiel | iPad algemeen | 0 | 23-11-10 19:14 |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
Internet instellingen van Telfort werken niet | nakkie1983 | KPN | 36 | 26-05-10 11:33 |
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... | Spikez | KPN | 2 | 15-02-10 22:05 |
OS 3: instellingen voor Gmail werken niet | bpvalkenburg | iPhone algemeen | 1 | 18-06-09 10:25 |
|
|