sliders bij instellingen werken niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar 4.2.1 werken mijn sliders niet meer bij instellingen. Ik kan wifi wel uitzetten, maar niet meer aan! Ook een herstel helpt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sliders bij instellingen werken niet meer
Sinds de update naar 4.2.1 werken mijn sliders niet meer bij instellingen. Ik kan Wi-Fi wel uitzetten, maar niet meer aan! Ook een herstel helpt niets. Meer mensen hier last van? Ik hoor het ook graag als je er geen last van hebt.
Ben er achter gekomen dat de sliders iets anders werken dan ze deden, weet nu hoe het zit en kan ze weer gewoon gebruiken Laatst gewijzigd door Bert van de Wiel; 24-11-10 om 12:18. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen nummer kan niet meer worden ingevoerd bij instellingen. | Guusjuh | Overige providers Nederland | 9 | 24-05-12 20:44 |
heelveel sliders werken niet in winterboard | butterfly71 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-02-11 06:00 |
Internet instellingen van Telfort werken niet | nakkie1983 | KPN | 36 | 26-05-10 11:33 |
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... | Spikez | KPN | 2 | 15-02-10 22:05 |
OS 3: instellingen voor Gmail werken niet | bpvalkenburg | iPhone algemeen | 1 | 18-06-09 10:25 |
|
|