//

Zwak signaal tot geen service iPhone 3GS

Zwak signaal tot geen service iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na alles software matig geprobeerd te hebben toch maar eens gekeken naar de hardware. Ik heb de antenne cover eraf gehaald en zag dat een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-09-09, 11:34
TVO TVO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard oplossing slecht gsm signaal / geen service

Na alles software matig geprobeerd te hebben toch maar eens gekeken naar de hardware.

Ik heb de antenne cover eraf gehaald en zag dat een connector klein beetje scheef zat. Ging om de connector links onderin aan de zijkant. Deze aangedrukt met een aardappel schilmesje en heb volop bereik.

Weer helemaal tevreden!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-11, 12:05
SeppaR SeppaR is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard Zwak signaal tot geen service iPhone 3GS

Hallo!

Ik zit met een nogal vervelend probleem de laatste tijd waar ik niet direct een oplossing voor kan vinden, daarom maar even kijken of er hier iemand is die meer kennis van deze zaken heeft!

Mijn iPhone 3GS heeft last van een fluctuerend signaal. Plaatsen waar er een zeer goed signaal is heb ik geen probleem, plaatsen waar er minder signaal is (een iPhone 4 haalt hier nog een 3-tal blokjes) krijg ik de melding "geen service".
Het signaal durft ook wel eens weg te vallen wanneer ik bel / een bericht stuur. Ik heb dan bv 3 streepjes ontvangst, ik stuur een bericht of begin te bellen en het signaal dropt volledig naar "geen service".

Ik heb de antenne laten vervangen in de hoop dat dit het probleem zou oplossen, maar heeft geen baat gehad. Ook heb ik de instellingen al meerdermaal gereset en de iPhone herstelt. Het probleem doet zich ook vooral voor in gesloten ruimtes (in huizen enz.) waar het signaal dus (logischerwijs) wat zwakker is.

Iemand een idee waar ik het moet gaan zoeken? iPhone was vroeger gejailbreakt, met 5.0.1 heb ik het nog niet gedaan.

Bedankt alvast!
  #3  
Oud 28-12-11, 04:00
tarzan1 tarzan1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 16
Angry "geen service"

Hallo!

Ik zit OOK met een nogal vervelend probleem, zwak signaal, geen service, enz....
Ook al heb ik sterk signaal als het op tafel of ergens anders ligt en ik neem iphone in mijn handen dan begint die miserie, ontvangst signaal verzwakt en daarna "GEEN SERVICE"

Mobiel date staat UIT
Wi-Fi staat AAN

Ook als ik mails probeert te lezen met Wi-Fi daarna zie ik signaal verzwakken en daarna geen verbinding met netwerk BASE , dan terug die tekst GEEN SERVICE.

Het is alsof , als iphone beweging komt, als het in hand zit verzwakt het antenne signaal tot nul, met gevolg "zoeken" daarna "GEEN SERVICE"

Antenne vervangen , nog altijd niets veranderd.

Deze iphone heb ik 2dehands gekocht in Nederland , komt waarschijnlijk van T-mobile
Ik weet er niet wat er veranderd is in het verleden met deze iphone .

Het is mijn eerste IPHONE en met zo problemen erbij. Als dat zo blijft duren zal ook het laatste IPHONE zijn en smijt ik in WC daarna trek ik 10l water over en nooit meer zo een prul kopen.
Sind ik deze iphone hebt ben ik 90% van een dag onbereikbaar.
Dat is ook bedoeling niet van GSM te hebben.

iphone 3GS 32 GB zwart
versie 5.01(9A405)
aanbieder Carrier 11.0
Model MC141DN

Met Wi-Fi heb ik geen probleem en alles is normaal , thuis surfen op internet, mails lezen-sturen, youtube, radios luisteren, tv kijken, enz....

Alleen probleem met netwerkverbinding BASE.

Wat zal het probleem zijn? hardware?, software? of iets anders?

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door tarzan1; 28-12-11 om 21:11.
  #4  
Oud 28-12-11, 13:01
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Ha beiden,

Ik heb lange tijd hetzelfde probleem gehad. Vooral in huis was het bereik minder of niet aanwezig. Ook kwam het wel eens voor dat ik inderdaad een bericht aan het typen was en dat als gevolg daarvan (zo leek het) alle bereik wegviel. Gelukkig voor mij heb ik een verzekering afgesloten. De T-Mobile winkel en ook de illegale verkoper op de hoek (zoals je die genoeg hebt in Utrecht) wisten niet wat het probleem kon zijn. Heb de telefoon dus maar opgestuurd naar de verzekering. Wat bleek: waterschade. Geen idee hoe of wat, maar ik kreeg een nieuw toestel en dat vond ik prima. Werkt nu weer flawless.

Meer dan dat het waarschijnlijk een hardware probleem is, kan ik er niet over zeggen. Let wel: verzekerings- en telefoonbedrijven gooien iets al snel op waterschade, om er vanaf te zijn. Of dit dus de echte reden was, weet ik niet zeker. Zeker bij Apple gebeurt dit nog wel eens, omdat zij vaak niet zo moeilijk doen over het opsturen van een nieuw toestel.

Groet,

Haplo
  #5  
Oud 28-12-11, 15:29
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Euh ze doen wel moeilijk waterschade is de dooddoener om geen claim to te wijzen.
en daarbij stuurt Apple bijna altijd een refurbish toestel terug.
(oftewel reparatie toestel)
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
  #6  
Oud 28-12-11, 21:21
tarzan1 tarzan1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 16
Standaard

Hallo Hopla,

Naar verzekering, of opsturen naar Iphone is mijn optie niet.Daarvoor heb ik geen tijd voor en niet willen verrassen met bedragen die meer dan het toestel kost zal kosten.

Als er iemand er oplossing weet hoor ik graag.

Als het zo te maken is ok, zoniet dan beland het iphone de wc in .

Groeten
tarzan1
  #7  
Oud 29-12-11, 12:09
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Datamonster Bekijk bericht
Euh ze doen wel moeilijk waterschade is de dooddoener om geen claim to te wijzen.
en daarbij stuurt Apple bijna altijd een refurbish toestel terug.
(oftewel reparatie toestel)
Daar heb ik dus geen last van want een verzekering dekt juist waterschade af.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2011 om 11:12 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarzan1 Bekijk bericht
Hallo Hopla,

Naar verzekering, of opsturen naar Iphone is mijn optie niet.Daarvoor heb ik geen tijd voor en niet willen verrassen met bedragen die meer dan het toestel kost zal kosten.

Als er iemand er oplossing weet hoor ik graag.

Als het zo te maken is ok, zoniet dan beland het iphone de wc in .

Groeten
tarzan1
Ik vertelde ook enkel over mijn eigen ervaringen (had dezelfde problemen als jij namelijk). Voor mij kost het opsturen en terugkrijgen slechts een week en 35 euro eigen risico. Vind ik nog wel te doen voor zo'n duur toestel als een iPhone. Ik zou 'm niet direct weggooien want er zijn zat mensen die 'm graag zouden kopen, kijk maar eens op Marktplaats o.i.d.
  #8  
Oud 30-12-11, 02:57
tarzan1 tarzan1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 16
Standaard

Hallo Hopla,

Deze iphone is niet te doen als gsm gebruik is ook niet te vertrouwen.
Maar thuis of waar men Wi-Fi beschikt is wel te gebruiken voor internet en heeft geen problemen.Met Wi-Fi werkt 100%.

Volgende keer beter opletten als men 2dehands iphone te kopen of beter geen 2dehands iphone. Beter nieuw met factuur en garantie.

Tanks voor de reacties.

Tarzan1
  #9  
Oud 30-12-11, 08:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Eerst en vooral; 2de hands kopen altijd gevaarlijk.
De 3gs en base zijn een ramp, mijne maat heeft deze, deze heeft er een truckje voor om ervoor te zorgen deze mee zijn 3gs wel bereik of een beetje beter bereik heeft; gewoon in de breedte houden, handen aan de zijkanten houden en geloof het of niet maar bij deze werkt dat. Base is nu ook al niet de beste provider die er is in belgie.
De beste iphone qua berIeik is de 4s.
Anderzijds; ik heb de galaxy s2 in bezit gehad; geloof het of niet; op een plaats zoals bij me thuis waar het signaal zwak is (als je phone in de hand houd) dan lukte het me met de s2 ook om geen service te krijgen. Ik vond het bereik bij de s2 ook geene vetten. Bijna iedere smartphone is gelijk wat allergisch als deze word vast genomen en de ene heeft dat erger voor dan de sndere, deels ligt het aan de provider ook vanwege het signaal op bepaalde plaatsen te zwak is.
Topicstarter; heb je al eens getest met een ander kaartje, andere provider?
En probeer ook eens de phone in de breedte te houden, ik meende de homebutton als je de iphone voor je houd rechtse kant moet zijn, in dus de rechterhand, zie eens of het zo lukt om iets beter signaal te krijge of te behouden.
  #10  
Oud 30-12-11, 09:41
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

P.s. hebben jullie wel bij Instellingen -> 'Provider' of 'Aanbieder' geselecteerd 'automatisch'? Als je nl. handmatig je provider / aanbieder kiest, krijg je ook steeds de melding 'Geen service' als de iPhone switcht tussen de verschillende soorten netwerken (UMTS / HSDPA of 3G en GSM/GPRS)
  #11  
Oud 30-12-11, 13:40
tarzan1 tarzan1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 16
Standaard

Hallo beide,apo... en balle...

Deze iphone heeft onvangst, wanneer je deze in uw handpalm neemt verzwakt het signaal, dan ZOEKEN, daarna GEEN SERVICE ookal heeft deze BASE ontvangst in instelling bij AANBIEDER , enz...

Ik heb deze ook met simkaart van mobistar gebrobeert ook ZELFDE.

Met dezelfde simkaart heb ik met SAMSUNG GT-S 5230W en met SONY ERICSON V630 zeer goede ontvangst zelfs binnen in huis.

Deze iphone in zijn breedte houden of aan zijkanten met je vingers houden helpt wel, maar deze is ook geen oplossing. achteraf is signaal weer weg.

Kan het niet zijn van bewegingssensor van iphone. het probleem komt meestal terug als men het iphone begint te bewegen ?

Groeten
tarzan1
  #12  
Oud 30-12-11, 20:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarzan1 Bekijk bericht
Hallo beide,apo... en balle...

Deze iphone heeft onvangst, wanneer je deze in uw handpalm neemt verzwakt het signaal, dan ZOEKEN, daarna GEEN SERVICE ookal heeft deze BASE ontvangst in instelling bij AANBIEDER , enz...

Ik heb deze ook met simkaart van mobistar gebrobeert ook ZELFDE.

Met dezelfde simkaart heb ik met SAMSUNG GT-S 5230W en met SONY ERICSON V630 zeer goede ontvangst zelfs binnen in huis.

Deze iphone in zijn breedte houden of aan zijkanten met je vingers houden helpt wel, maar deze is ook geen oplossing. achteraf is signaal weer weg.

Kan het niet zijn van bewegingssensor van iphone. het probleem komt meestal terug als men het iphone begint te bewegen ?

Groeten
tarzan1
Je hebt hetzelfde voor als mijne maat mee zijne 3gs, ik woon hier ook op geen goeie plaats, het gsm signaal is sowieso niet optimaal hier zelfs al haal je zonder vast houden bv 4-5blokken.
Maar de 3gs verticaal houden heeft mijne maat hier hetzelfde dus voor als u, signaal valt grotendeels weg of soms ook geen service opkomt.
In de breedte vasthouden krijgt deze wel z'n correcte signaal, ik denk je verticaal de phone vast neemt waar de antenne ofzo zit en daardoor je signaal zo volledig wegzakt, ik heb dat voor gehad bij mijn iphone 4.
Android toestellen hebben dat probleem ook, ik heb dat zoals ik al heb gezegd ook voorgehad met de s2, waar het signaal van de provider niet sterk is en ik houd deze aan een bepaalde plaats vast dan zakt ook het signaal weg.
  #13  
Oud 30-12-11, 23:29
tarzan1 tarzan1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 16
Standaard

Dus,

Dan kan ik zeggen :

Dat merk iphone slecht van kwaliteit is voor ontvangers elektronica.
Ik maak eerste keer zo'n probleem. moeilijk berekbaar netwerk onderbreking tijdens gesprek, sms blijft hangen tijdens sturen, enz.......

Met andere GSM's die nu ik heb, heb ik bijna volle ontvangst 4 van de 5 antenne signaal.
Met deze iphone 1a 2 balkje en als je dat in uw handen neem of in mijn zak steek is gedaan met GSM. Dan is dat gewoon een MP3 speler ipv GSM.

Ofwel wil dat BASE dat ik abonnement zou nemen voor 3G gebruik, misschien daarom diwijls "GEEN SERVICE" op mijn scherm staat.
Ik heb geen abonnement. Vroeger was ik bij proximus, dan naar base met abonnement. Daarna verder alleen met herlaadkaart zonder abonnement. En altijd dezelfde GSM nr (0475.......) Nooit van nr verandert.

Toen ik deze iphone pas gekocht hebt stond IOS 5.0.0
Dag daarna kreeg ik update IOS 5.0.1 en update gedaan.
Omdat ik nu al week thuis zit merk ik dat iets niet normaal is met netwerkt ontvangst.

Nu, is er verschil tussen IOS 5.0.0 en 5.0.1?
Kan ik terug naar IOS 5.0.0?

Groeten
tarzan1
  #14  
Oud 31-12-11, 10:36
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Beste Tarzan,

Zoiets kan bij mijn weten geen software fout zijn. Het zou heel raar zijn als je ontvangst opeens vermindert na een firmware (dus software) update. Een zogenaamde downgrade van iOS 5.0.1 naar 5.0 is wel mogelijk, maar is lastig te doen. Allereerst vereist dat een jailbreak, en volgens mij heb je die niet. Corrigeer me als ik het mis heb. Mocht je die wel hebben, kijk dan even hier: Downgrade iOS 5.0.1 naar iOS 5 met iFaith | iPhonemania

Nota bene: dit is voor gevorderde iPhone gebruikers.

Hoe lang geleden heb je de iPhone gekocht? Tweedehands meen ik he? Misschien heb je een typisch gevalletje bad luck te pakken. Erg vervelend voor je! Mocht het zichzelf niet meer oplossen, dan zou ik je de volgende drie stappen aanraden.

1. Ga ermee naar een BASE shop (ik begrijp inmiddels dat BASE je mobiele aanbieder is). Misschien nemen zij je klacht in behandeling.

2. Ga ermee naar een telefoonwinkeltje. In Nederland heb je die er zat zitten, ik weet niet hoe dat in België is. Ik bedoel die winkeltjes waar van alles wordt verkocht - van frontjes tot accessoires - en die ook simlock vrij maken etc. Misschien kunnen ze er daar iets mee aan.

3. Mocht geen van dit lukken: zet de telefoon op Marktplaats o.i.d. Er zijn veel mensen die denken er nog iets van te kunnen maken in combinatie met een andere kapotte iPhone ofzo. Of die denken dat ze het probleem kunnen verhelpen. Je zal verbaasd zijn van de bedragen die er nog voor geboden worden.

Succes ermee en een prettige jaarwisseling gewenst!

Haplo
  #15  
Oud 31-12-11, 14:05
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Datamonster Bekijk bericht
Euh ze doen wel moeilijk waterschade is de dooddoener om geen claim to te wijzen.
en daarbij stuurt Apple bijna altijd een refurbish toestel terug.
(oftewel reparatie toestel)
Doet Apple áltijd, gereviseerde toestellen opsturen.
  #16  
Oud 01-01-12, 06:03
tarzan1 tarzan1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 16
Standaard

Hallo Hopla,

IK HEB HET ANDERS OPGELOST.

Door verschillende keren antenne connector los te doen en terug op te klikken is de antenne konnector op print platgedrukt, resultaat ik kon antenne niet meer aansluiten op print.

Vandaag iphone volledig terug open gedaan print ook volledig uigehaald.
Juist aan onderzijde waar de antenne geklikt word is ook een antenne connector , daar heb ik een stuk dunne draad van ongeveer 6cm op gesoldeerd bedoeld voor antenne, daarna gewoon tussen batterij en laad konnector geplaatst en alles terug gemonteerd.

Daarna terug aangezet pincode ingegeven en zeker binnen 5 seconden ontvangst met 3a4 balkjes . Dan van alles gedaan overal tussen gestoken om te zien of het antenne signaal verzwakt.....

Resultaat:

-Geen zwakke antenne signaal meer.
-Geen lastige "GEEN SERVICE" tekst meer op scherm.
-"ZOEKEN" netwerk zie ik ook niet meer op scherm.

Dus probleem was het kontakt tussen print en die flexiebele antenne. Die antenne konnector op te klikken was ook niet voldoende om kontakt te maken met met print.

Misschien fabriekage fout in deze serie iphone's. Omdat er zoveel problemen zijn met ontvansgt

Wat minder is connector3 (FPC Connector Nr.3 Sensor Flex Anschluss) klemmetje gebroken.
Deze heb ik op ebay gezien dat er veel te koop staan, maar dat vervangen zal moeilijk zijn denk ik.

Bedankt voor al de antwoorden van iedereen en prettige jaar in 2012
Tarzan1
  #17  
Oud 05-01-12, 00:37
iphonecontact001 iphonecontact001 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 11
Standaard

hallo iedereen,

ik heb hetzelfde probleem met mijn iphone 3gs: geen service of heel weinig bereik, ik heb de antenne al vervangen maar dit verandert niets

alvast bedankt (en prettig Nieuwjaar )

iphonecontact001
  #18  
Oud 05-01-12, 01:06
tarzan1 tarzan1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 16
Standaard

Hallo ,

Eerst wat ik gedaan had, ook antenne vervangen wel zonder resultaat

Ik heb al nog 3 dagen uitgetest .
Eerste dagen na mijn laaste reactie werkte ongeveer tot s'avonds . Dan begon terug zwak signaal tot geen service.
Daarna heb ik nog van alles gedaan , uitzetten ,resetten heropstarten, systeem herstel met itunes. niets geholpen.
Daarna iphone volledig gedemonteert , dan terug gemonteert ging het weer goed tot volgende avond. Dan begon het weer het zelfde verhaal. Terug zwak signaal tot geen service.
Eergisteren heb ik vanalles gedaan jailbreken, daarna Cydia geinstalleerd wat ik zelf niet veel van kent. Opgestart stond cydia op , maar signaal vas nog altijd zwak tot geen service.

Dan heb ik zoals hopla voorgesteld heeft Downgrade iOS 5.0.1 naar iOS 5 met iFaith | iPhonemania geprobeert on ios te veranderen.

Met ifaith 1.4 ging het tot halverwege , dan kreeg ik melding:

this software is not for commercial use.
if you have bought this software.
Demand a refund! It is not for sale. I am niet responsible for any demage this software may do to any of your equipment. Be warned .

Wat dat juist betekent weet ik niet.

Tweede keer nog eens geprobeert, ook dezelfde melding.

Daarna heb ik terug reserve kopy van itunes terug systeemherstel gedaan.
Nu alles terug helemaal van begin.

Nu weet ik niet hoe het komt ,al 2 dagen heb ik geen probleem met ontvangst.
Maar soms ook al heb ik 2 streepjes ontvangst en als ik bel met mijn andere gsm naar deze iphone geen kontakt geen verbinding. Dat weet ik ook niet wat er scheelt.
Is dat van iphone zelf, of van provider netwerk, geen idee.

groeten tarzan1
  #19  
Oud 06-01-12, 00:32
tarzan1 tarzan1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 16
Standaard

Hallo iphone 3GS gebruikers,

Vanavond begint die miserie weer terug. ''GEEN SERVICE''.
3 dagen goed gegaan en nu weer het zelfde probleem.
Bij aanbieder netwerkselectie zet ik automatisch uit. Daar vind die provider base , ik kies base dan blijft die eeuwig zoeken en op laatste GEEN SERVICE.
Is dat van base dat die niet aanvaard of software probleem van iphone zelf?

Als ik in deze site doorblader zie ik dat er veel problemen zijn met ''GEEN SERVICE'' met iphone's.

Zo kan ik toch niet blijven doorgaan.
Ik was van plan een nieuwe iphone4 te gaan kopen, maar ik zie dat bij die ook zo problemen voorkomen.
Nu heb ik wel schrik om daar aan geld in te steken. Dat zie ik wel weggegooit geld als er zo problemen voorkomen.
Ik weet het niet of dat probleem van update de oorzaak is naar IOS 5.0.1. te gaan.
Met ifaith geprobeert om terug te gaan maar dat lukt niet. Halverwege stopt en krijg melding:
this software is not for commercial use.
if you have bought this software.
Demand a refund! It is not for sale.
I am niet responsible for any demage this software may do to any of your equipment. Be warned .

Heeft iemand hier ervaring mee?

groeten
tarzan1

Ik probeer terug te gaan naar IOS 5.0.0 met
  #20  
Oud 06-01-12, 00:41
iphonecontact001 iphonecontact001 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 11
Standaard

hallo,

heeft u de antenne al vervangen want ik heb bij mijn iphone een nieuwe antenne besteld maar dat was een valse antenne, geen echte van apple. daarom denk ik dat de connecties niet goed waren.
nu ga ik een andere antenne bestellen wat wel een echte van apple is denk ik:
hier is de link: iPhone 3GS antenne kabel

Ik hoop dat mijn iphone nu wel terug ga werken...

Als je een iphone wilt kopen kijk dan ook even op http://www.tweedehands.nl/
of 2dehands.be | Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen
daar kan je soms goede koopjes doen

groetjes
iphonecontact001
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs 5.01 geen signaal DeNijt Jailbreak 3 05-01-12 01:26
Slecht tot geen GPS signaal na vervangen LCD & Glas fear4me iPhone algemeen 0 13-08-11 14:52
Iphone 3GS Wi-Fi zwak KoenvdW Wi-Fi 2 27-06-11 23:27
Geen gprs signaal iphone 3gs,geen ronde cirkeltje of 3g logotje boven ebu38 KPN 0 06-06-11 00:34
oplossing slecht gsm signaal / geen service TVO iPhone algemeen 0 11-09-09 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.