Slecht tot geen GPS signaal na vervangen LCD & Glas discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week heb ik mijn glas en LCD-scherm vervangen van mijn 3GS en alles werkt gelukkig weer naar behoren, behalve de GPS-functie. Als ik TomTom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slecht tot geen GPS signaal na vervangen LCD & Glas
Vorige week heb ik mijn glas en LCD-scherm vervangen van mijn 3GS en alles werkt gelukkig weer naar behoren, behalve de GPS-functie.
Als ik TomTom of Navigon probeer krijg een geen GPS-fix. Als ik met de app Kaarten kijk krijg ik wel locaties door, als is de refresh-interval wel redelijk lang (10sec of soms nog langer), maar doet hij het wel. Dus op zich is er wel nog een GPS-signaal, maar niet zoals het hoort. Ik heb al eens een volledige restore gedaan van mijn telefoon en een reboot gedaan (home+power btn) en de netwerkinstellingen hersteld, maar het probleem blijft zich voordoen. Heeft iemand wellicht nog een suggestie wat ik zou kunnen proberen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen beeld na vervangen glas digitizer | RodneyR | iPhone algemeen | 0 | 09-05-11 19:34 |
Geen beeld na het glas te vervangen | ProGunNL | iPhone algemeen | 2 | 09-01-10 13:09 |
Slecht GPS signaal op iPhone 3GS? | MacLover23 | Archief | 4 | 27-09-09 20:09 |
Hardware: De oplossing voor een slecht GPS signaal vind je hier! | wout76 | iPhone Navigatie | 0 | 16-08-09 21:59 |
|
|