veel vragen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een apparte abbo voor internet aangevraagt bij mobistar maar tot ik bevestiging heb dat ik er mee kan werken, schakel ik het liever ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb een apparte abbo voor internet aangevraagt bij mobistar maar tot ik bevestiging heb dat ik er mee kan werken, schakel ik het liever uit !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je mobiele data en 3G hebt uitgeschakeld, hoef je echt niets te vrezen. Indien je alleen op Wi-Fi werkt, zelfs in het buitenland, kost je dit NIETS. Als ik in het buitenland ben, en er zijn niet genoeg beschikbare Wi-Fi netwerken, koop ik een plaatselijke data pay en go abonnement. Hiermee krijg ik dan toegang tot het netwerk van een plaatselijke provider. Kost meestal niet veel en je kunt weer verder zonder (zeer) dure data rekeningen van je eigen provider te krijgen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Veel de veel data gebruik | DJxReventon | iPhone algemeen | 6 | 13-04-11 17:46 |
Ik kom er echt niet meer uit, heel veel vragen tegelijk. | sharonskie | Archief | 1 | 03-06-09 12:57 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
veel problemen | Juss | Unlock [archief] | 16 | 22-05-08 22:57 |
|
|