iMessage (nummer + dure internationale activatie smssen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 3 problemen met iMessage. Probleem 1 Een vriendin van me zegt dat ze mijn e-mailadres (Apple ID) ziet in iMessage. Maar als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage (nummer + dure internationale activatie smssen)
Ik heb 3 problemen met iMessage.
Probleem 1 Een vriendin van me zegt dat ze mijn e-mailadres (Apple ID) ziet in iMessage. Maar als ik naar bellerherkenning ga bij de instelling dan staat er wel een vinkje bij mijn telefoonnummer Hoe zorg ik er dan voor dat er een telefoonnummer komt te staan. Mijn andere vrienden waarvan ik met 200% zekerheid kan zeggen dat ze iOS 5 en dus ook iMessage hebben kan ik niet bereiken! Geen blauwe verstuurknop en geen tekstvermelding van iMessage. Probleem 2 Bij elke reboot of het togglen op de knop aan en uit verstuurt mijn iPhone een sms naar een internationaal nummer om te versturen. In één avond ben ik al 3,20 euro hier aan verloren. Hoe kan ik dit voorkomen? Probleem 3 Sinds de functie beschikbaar is voor mij (na activatie van SAM) loopt mijn batterij ontzettend snel leeg. iMessage staat aan maar ik gebruik het niet en ong. om de 3min. verlies ik 1%. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Echt smssen met de ipad | Guest-20210103162621 | iPad algemeen | 3 | 19-12-10 19:57 |
Meerdere mensen smssen zonder JB | Pieleplint | iPhone algemeen | 4 | 14-07-09 01:22 |
iPhone 3G: HELP! Dure baksteen... | durkboersma | Unlock | 20 | 31-01-09 22:37 |
kan niet bellen en smssen | Baas007 | Unlock [archief] | 4 | 12-02-08 18:26 |
|
|