Stop synchronisatie en backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Af en toe zit er iets fout op mij iDevices. Soms zo erg dat ik eigenlijk een back-up zou willen terugzetten. Darvoor moet ik natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stop synchronisatie en backup
Af en toe zit er iets fout op mij iDevices. Soms zo erg dat ik eigenlijk een back-up zou willen terugzetten.
Darvoor moet ik natuurlijk naar mijn itunes. Maar zodra ik daar inplug, begint mijn vriendelijke iMac zonder daarom gevraagd te worden eerst synchroniseren en daarna te backuppen. Pas dan word ik toegelaten. Dei backup overschrijft de vorige, begrijp ik. Maar dan gooit hij toch de foute versie over een goede heen? Ik zou dus graag dat automatisch b-uppen stoppen. Maar mag dat van Apple? Is er een slim neefje dat een oude oom kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Automatisch synchroniseren uitzetten.
Maar als je je iDevice dan weer synchroniseert, zal iTunes wel weer een back-up maken. Maar hij maakt dan tenminste geen back-up als je je iDevice insteekt. |
|
|||
|
|||
Dankjewel, beste Nazgoth (daar schrikt een oude oom wel van)
Maar: h'oe zet ik dat auto-synchroniseren uit, waar, welk knopje? |
|
||||
|
||||
In iTunes...
Bewerken...Voorkeuren... Tabblad Apparaten... Automatische synchronisatie van iPods, iPhones etc...uitvinken... |
|
|||
|
|||
Automatisch synchroniseren zet je zo uit:
Bewerken > Voorkeuren > Apparaten > en dan "Automatische synchronisatie van iPods, iPhones en iPads voorkomen" aanvinken. |
|
|||
|
|||
In iTunes -> Preferences (Voorkeuren) -> Devices (Apparaten?) :
Bij mij is OS X in het Engels, ik ken dus de juiste Hollandse benamingen niet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thx everyone
en de oom lurkte weer tevree aan zijn pijpje. Die duvelse jong toch, grinnikte hij... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Aaaaah vala sè...
Ne goeie V.S.O.P mee 'n dikke sigaar... Wadden gelukzaligheid... |
|
||||
|
||||
zijn we toch bijna buren timosha
|
Labels |
bbackup |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Verschil tussen backup en backup | philippefeij | iTunes | 2 | 28-12-11 20:04 |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
Synchronisatie probleem van oude backup | keeltje123 | iTunes | 6 | 14-03-10 16:14 |
Muziek: Stop zetten | Pytur | Muziek, foto & video | 4 | 15-05-08 23:47 |
|
|