ik zoek een kleine speaker met veel geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zoek een speaker/dock voor mijn iphone4 die niet al te duur is en liever niet zo groot is maar er moet wel veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik zoek een kleine speaker met veel geluid
Hallo,
ik zoek een speaker/dock voor mijn iphone4 die niet al te duur is en liever niet zo groot is maar er moet wel veel geluid uitkomen. Kan iemand mij helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
deze WoWee One Gel Speaker - iphonehoesjeskopen werkt super
|
|
||||
|
||||
Beantwoordt aan 1 van de 2 voorwaarden...
|
|
||||
|
||||
JBL On Stage Micro ll. Ik heb die zelf en ben tevreden over de prestaties. Komt met een afstandsbediening. Kost om en nabij €70,-.Het enige nadeel is, dat je geen case om je iPhone 4 moet hebben, die past niet goed in de adaptor. Ik heb een aanvraag uitstaan voor een andere adaptor, geschikt voor een case.
|
Labels |
dock, speaker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) | Gadgetdude | iPhone algemeen | 18 | 01-09-14 20:26 |
iPhone 4S speaker ''Suizend speaker geluid'' | MitchelEtc | iPhone algemeen | 0 | 21-12-11 18:11 |
Speaker kapot / Maar aan een kant geluid | RivaDemey | iPhone algemeen | 15 | 15-01-11 00:54 |
|
|