//

iPhone 4S speaker ''Suizend speaker geluid''

iPhone 4S speaker ''Suizend speaker geluid'' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een tijdje valt mij op dat de speaker op mijn iPhone 4s 30gb een vreemd geluid maakt. Het betreft de rechter speaker onderop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-11, 18:11
MitchelEtc MitchelEtc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard iPhone 4S speaker ''Suizend speaker geluid''

Hallo,

Sinds een tijdje valt mij op dat de speaker op mijn iPhone 4s 30gb een vreemd geluid maakt. Het betreft de rechter speaker onderop de iphone (logisch want links is mic).

Het geluid is erg zacht, en alleen goed te horen als ik de speaker tegen de oor houd. Het is een soort zacht ''suizend/sissend/storend'' geluid.

Herken je het geluid als je televisie vroeger eruit klapte en je zwart witte spikkels op het scherm zag met een enorm sissend geluid? Daar lijkt het op, alleen dan heel zachtjes.

Een ander feit wat erbij komt:

Als ik Siri open en afsluit, dan is het gesis weg, evenals met de muziek app, en het daarna afsluit.

Ik hoor het alleen als de telefoon gedeblokeerd is, zonder muziek of andere geluiden dus enkel in de startpagina en stille apps.

Herkent iemand anders dit probleem? En wat voor probleem is het. Is het simpelweg de ''koeling'' van de iPhone, of heb ik een klein speakerprobleempje?


Terug naar T-mobile heeft denk ik geen zin, omdat zij het probleem daar niet zullen horen in herrie van de winkel. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluid uit speaker iPhone 4S 3Rwin iPhone algemeen 24 10-11-12 13:53
[TIP] iPhone speaker geluid verhogen Sick Mic iPhone algemeen 99 20-04-10 17:39
Tikkend geluid uit iPhone speaker bluf98 iPhone algemeen 14 20-09-08 00:07
iPhone Speaker functie ook door Speaker? superzemie iPhone algemeen 6 20-02-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:08.