//

Geen geluid uit speaker iPhone 4S

Geen geluid uit speaker iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone 4S heb ik geen geluid via de speakers. Bij het unlocken van het homescreen hoor je nog wel de klik, maar gelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-11-11, 21:33
3Rwin 3Rwin is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard Geen geluid uit speaker iPhone 4S

Op mijn iPhone 4S heb ik geen geluid via de speakers. Bij het unlocken van het homescreen hoor je nog wel de klik, maar gelijk hierna niets meer. Sluit ik het scherm en unlock ik hem daarna gelijk weer, hoor je niets... Als ik gebeld word werkt de speaker wel, ook alarm en sms geluiden doen het. Maar muziek afspelen geeft geen geluid uit de speaker, Youtube hetzelfde probleem. Ik zie de volumebalk ook niet in applicaties. Via hoofdtelefoon wel gewoon geluid bij muziek en Youtube... Geluid via de knoppen op de zijkant toestel werkt ook niet. Wanneer 'Belsignaal' verschijnt ontbreken de streepjes waarmee je kunt zien hoe hard de beltoon staat...
Het lijkt dus geen hardware probleem te zijn en ben voornemens om er morgen mee terug te gaan naar the Phonehouse (besteld via hen).
Iemand toevallig op voorhand nog een idee voor dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-11, 22:50
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Probeer eens te herstellen via itunes en dan geen backup terug zetten.
  #3  
Oud 06-11-11, 22:57
3Rwin 3Rwin is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipeertje Bekijk bericht
Probeer eens te herstellen via itunes en dan geen backup terug zetten.
Oké, maar ben ik m'n inhoud dan niet kwijt? Hij doet dit vanaf het moment van ontvangen dus al... iPhone na ontvangst geactiveerd via iTunes en backup van 'oude' 3GS terug gezet...
  #4  
Oud 07-11-11, 01:38
bigbird bigbird is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

heb dit ook
heb al geprobeerd de software te herstellen via itunes en werkt niet.
ik kan mijn iphone ook niet geregistreerd krijgen via itunes. loopt af op een foutmelding waarin itunes mij vraagt de nieuwste versie te downloaden die ik al heb.
t-mobile stuurt mij nu een nieuwe
  #5  
Oud 03-12-11, 10:17
luukdoedens luukdoedens is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 35
Smile Geen geluid uit speakers 3GS

Na een flinke val was de 3GS behoorlijk kapot, ik heb toen een nieuwe behuizing gekocht incl. Hoofdtelefoonaansl flatcable's microfoon en accu gekocht,(alleen het display en moederbord zijn dus gebruikt. maar hij blijft wat ik ook probeer op hoofdtelefoon staan. Reset al geprobeerd, en het hoofdtelefoon chassisdeel is nieuw, dus schoonmaken is ook geen optie.
De flatcable's zitten goed vast (2x controle).
Weet iemand of er nog ergens een controle nodig is om hoofdtelefoon in te schakelen ? (buiten de plug indrukken)? Het is allemaal nagelnieuw en het zou dus moeten werken? Een pennetje wat ergens tegenaan moet zitten om hem op luidspreker te zetten ? De knopjes harder en zachter en volume werken allemaal prima en werken volgens mij op de zelfde flatcable's.... Iemand nog suggesties ?
  #6  
Oud 03-12-11, 20:42
Brainscrewer Brainscrewer is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Bij mij komt er nog wel muziek uit als ik mijn oordoppen in plug, maar zonder niet.
Beltonen etc worden nog wel afgespeeld, heel vaag...

edit -

Ik heb wel net uitgevonden dat als ik het ding in mn dock druk, hij opeens wel muziek afspeeld.
Misschien is het probleem gerelateerd aan de dockconnector?

Laatst gewijzigd door Brainscrewer; 03-12-11 om 22:06.
  #7  
Oud 04-12-11, 00:30
luukdoedens luukdoedens is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 35
Standaard

Dat kan ik nog wel even proberen, hoe dan ook... 't blijft lastig te vinden...
  #8  
Oud 05-12-11, 11:41
3Rwin 3Rwin is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Bij mij is het probleem inmiddels opgelost. Maar dan wel doordat ik het toestel heb omgeruild in de winkel. Hij was ook nog geen 3 dagen oud...
Dit exemplaar doet het perfect!
  #9  
Oud 17-12-11, 16:14
Fuentes Fuentes is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 31
Standaard

Iemand al een oplossing? Ondervind precies hetzelfde probleem. Alleen mijn iphone heb ik al bijna een jaar en die deed het voorheen wel gewoon.
  #10  
Oud 17-12-11, 16:45
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

MIsschien eens goed kijken of alle contacten goed schoon zijn? Als er in de dock connector of wellicht hoofdtelefoon ingang iets overbrugd wordt kan ik me voorstellen dat de telefoon in de war raakt... Iets anders kan ik niet bedenken.
  #11  
Oud 17-12-11, 19:09
Christiaanvr Christiaanvr is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 16
Standaard

Ik heb hier reeds een topic over gestart...

Ik ondervind nog altijd hetzelfde probleem! :-(

Heel af en toe laat de iPhone weer de notificatietoon voor een SMS/WhatsApp bericht horen.. soms het toetsenbord ook weer of de vergrendelingstoon..

De beltoon blijft wel altijd hoorbaar, maar de notificatietonen van berichten/toetensbord/vergrendelen blijven afwisselend hoorbaar/niet hoorbaar!

Het lijkt dus iets Software matig sinds iOS 5!
  #12  
Oud 20-12-11, 00:25
vy_k vy_k is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 79
Standaard

Hallo Allen,
Ik heb een iPhone 4 met IOS 4.2.1. Jailbreak.
Heb nooit geen enkele probleem gehad en ik heb hem al voor een klein jaartje.

Maar vandaag kom ik er opeens achter dat mijn geluid raar doet.
Bij het spelen van muziek heb ik GEEN geluid maar met oordopjes wel, filmpjes, spelletjes heb ik allen ook GEEN geluid.
Bij het locke en unlocke ook GEEN geluid.(soms wel en als die in de lader zit ook soms maar heel even)
En als ik bel dan hoor ik ook niks, maar op luidspreker wel en met oordopjes ook.

Het rare is dat als ik een beltoon bij instellingen laat afspelen dat die dan WEL geluid maakt. Of die nou aan de lader zit of niet.
Ook email, whatsapp geluidjes doen het en als ik gebeld word. En het gekke is dat daarna unlock/lock en andere geluidjes het wel ff doen. Als ik dan muziek wil afspelen valt alles weg.

Het rare is dat dit spontaan is gebeurd. Echt merkwaardig voorheen nooit problemen gehad.
Ook niet laten vallen of iets dergelijks, zou het systematische zijn dat ik iets verkeerds gedwnload heb. Of is er gewoon iets kapot??

Zou iemand hier iets over weten? Alvast bedankt.
  #13  
Oud 22-12-11, 00:54
Mareck Mareck is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb sinds gister precies hetzelfde probleem. Ook geprobeerd alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen maar dat hielp ook niet. Ondanks dat het op een softwarefout lijkt misschien dus toch iets met de hardware?
  #14  
Oud 22-12-11, 00:59
StephanM StephanM is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Goedenavond allemaal!

Ik heb ook dit probleem, vandaag naar T-mobile gegaan om te vragen hoe of wat aangezien ik het toestel pas sinds 24 oktober in bezit heb. Echter meteen doorverwezen naar Pro Assist die hem nu komen ophalen.

Ben benieuwd hoe het afloopt.
  #15  
Oud 22-12-11, 01:18
Mareck Mareck is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Zat net nog even te denken waarom het al het geluid behalve belsignaal niet meer te horen is. En kwam tot de conclusie dat hij dat volgens mij doet wanneer je je iphone in een dock zet. Heb dus eens de connector onderaan schoongemaakt met een kwastje en er eens goed in geblazen. En jawel. Hij werkt weer.
Misschien dus een vuiltje of een pinnetje ergens net iets scheef waardoor hij denkt in een dock te zitten en daardoor alles mute.

edit: ik zie nu dat het schoonmaken van de connector hierboven ook al wordt geopperd .

Laatst gewijzigd door Mareck; 22-12-11 om 01:29.
  #16  
Oud 22-12-11, 01:22
vy_k vy_k is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 79
Standaard

Erg vreemd ik heb gister een spelletje geopend en toen speelde die opeens muziek af.
En nu doet alles weer echt merkwaardig en nu maar hopen dat hij het zo blijft doen!
  #17  
Oud 22-12-11, 10:56
StephanM StephanM is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Nou ProAssist gebeld, komen hem woensdag ophalen, krijg godzijdank wel een leen Iphone.

Ik zal het straks nog een keer proberen om de connector schoon te maken. Maakt het wat uit welk kwastje je gebruikt?

Groetjes!
  #18  
Oud 22-12-11, 12:16
Mareck Mareck is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StephanM Bekijk bericht
Nou ProAssist gebeld, komen hem woensdag ophalen, krijg godzijdank wel een leen Iphone.

Ik zal het straks nog een keer proberen om de connector schoon te maken. Maakt het wat uit welk kwastje je gebruikt?

Groetjes!
Ik heb gewoon zo'n scheerapparaat kwastje gebruikt .
Hier valt overigens soms nog wel het geluid uit voor een seconde. Misschien beter als ik hem ook laat repareren zolang ik nog garantie heb.
  #19  
Oud 23-12-11, 12:36
Christiaanvr Christiaanvr is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 16
Standaard

Het heeft met de Dockconnector te maken. Ik heb nu ook met een kwastje en wat blazen het probleem gevonden. Of de Dockconnector is enorm vies of er zit simpelweg een contactje scheef oid..

Net deed hij het, maar halverwege viel het geluid weer weg.. dus ik zal eens met een vergrootglas gaan kijken straks
  #20  
Oud 19-08-12, 16:26
Rikkiedik Rikkiedik is offline
• iOS 5.1.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard 4s wel beltoon,geen bericht toon of geluid bij filmpjes

Maar is dit nu de oplossing??


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Christiaanvr Bekijk bericht
Het heeft met de Dockconnector te maken. Ik heb nu ook met een kwastje en wat blazen het probleem gevonden. Of de Dockconnector is enorm vies of er zit simpelweg een contactje scheef oid..

Net deed hij het, maar halverwege viel het geluid weer weg.. dus ik zal eens met een vergrootglas gaan kijken straks


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 augustus 2012 om 15:27 ----------

bedoel dan ook of de connector vies of verbogen is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluid uit oor speaker mark_83 iPhone algemeen 9 19-04-11 23:34
Geen geluid uit speaker (bij het oor) Pizza Luigi iPhone algemeen 0 23-08-10 20:20
Speaker iPhone 3GS GEEN geluid meer alexz90 iPhone algemeen 11 10-08-10 04:03
geen geluid uit speaker?? jcpearl iPhone algemeen 1 19-05-10 12:48
Tikkend geluid uit iPhone speaker bluf98 iPhone algemeen 14 20-09-08 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:31.