hoe verwijder je een agendaitem dat op uitnodiging van een ander er is ingezet?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een uitnodiging van een andere iphonegebruiker gkregen voor een agenda item en nou krijg ik iedere dag een melding en kan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe verwijder je een agendaitem dat op uitnodiging van een ander er is ingezet?!
hallo,
ik heb een uitnodiging van een andere iphonegebruiker gkregen voor een agenda item en nou krijg ik iedere dag een melding en kan het item niet uit mijn agenda verwijderen. hoe kan ik dit oplossen? Alvast dank! Teus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verkeerd Mobile Me Account aangemaakt hoe verwijder ik deze en maak ik een nieuwe? | Steef2912 | iCloud | 2 | 21-12-11 17:02 |
Alle iDevices: Hoe verwijder ik dat GreenPoison boot logo? | SirYoshi | Jailbreak | 6 | 30-03-11 17:26 |
Hoe verwijder ik een dubbele app??? | Shiney | iPhone Apps | 7 | 28-02-11 16:31 |
Hoe een ander thema met 2.1 zonder cydia? | kimwispel | Jailbreak apps en thema's | 6 | 13-12-08 20:10 |
hoe verwijder je een icon togevoegt van Safari? | pxltje | iPhone algemeen | 3 | 03-03-08 01:23 |
|
|