3G Start niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb van iemand een iphone 3G gekregen en daar zat een jailbreak op. Ik geen idee van dat hem dan niet kan resetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G Start niet op
Hallo,
Ik heb van iemand een iphone 3G gekregen en daar zat een jailbreak op. Ik geen idee van dat hem dan niet kan resetten naar fabrieksinstellingen dus wel gewoon gedaan. Maar nu heb ik dus het wel bekende probleem dat niet meer opstart. Alleen herkent mijn computer hem dus ook niet omdat hij daar op nooit is geinstalleerd.. Iemand die mij kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
3G is het...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes | tijjani | Jailbreak | 0 | 13-10-11 12:26 |
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden | Mischa84 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-02-11 16:24 |
iPod touch: Gejailbreakte iPod touch 3G start niet op, restoren niet mogelijk! | herbivoor | Jailbreak | 6 | 29-12-10 21:26 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
|
|