Mime-attachments!!?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, kan iemand mij vertellen hoe je mime-attachments kan openen op je iphoen, ik krijg deze als ik mijn mail laat doorsturen naar mijn yahoo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mime-attachments!!??
Hai, kan iemand mij vertellen hoe je mime-attachments kan openen op je iphoen, ik krijg deze als ik mijn mail laat doorsturen naar mijn yahoo account. Het originele bericht is dan een mime-attachment en kan je niet openen.
Ik hoor graag van jullie. j.p. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan iemand van iphoneclub hier ons mee helpen. Hebben meerdere mensen het probleem denk ik. Alvast bedankt.
|
|
|||
|
|||
Zoals jullie wellicht gelezen hebben via zoekresultaten op Google is er vooralsnog geen goede oplossing voor dit probleem. Er wordt zelfs door Apple niet gereageerd op vragen via feedback@Apple.com. Schijnt met name een probleem te zijn met firmware 3.1 en 3.1.2
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook.
|
|
|||
|
|||
nog niemand een oplossing gevonden??
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb dit probleem en ben reuzenbenieuwd of er oplossing voor is!!
|
|
|||
|
|||
Mime-attachments, ik heb ze ook, en draai de nieuwste software; 3.1.3 vet balen dat dit nog steeds niet is opgelost !!
Of heeft iemand al een oplossing??? |
|
|||
|
|||
Weer een paar maanden later... Ik heb hetzelfde probleem op mijn iPad... Beetje balen, dus als er een oplossing is, hoor ik het graag...
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb sinds ios6 ook het probleem, met de ipad2, gisteren de 4S gekocht en die kan het met ios6 wel openen! Zijn er mogelijkheden om dit op te lossen, of moet ik deze ipad omruilen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
multiple attachments | nanomeister | iPad algemeen | 3 | 19-05-11 01:12 |
email attachments | ihans | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-09-08 16:34 |
E-mail attachments | Roeland010 | iPhone algemeen | 0 | 04-09-08 22:43 |
Mac OS X: Mime plug in | danieldereus | iTunes | 0 | 12-02-08 17:58 |
Attachments | Placemaster | iPhone algemeen | 2 | 21-01-08 19:52 |
|
|