//

Verkeerd Mobile Me Account aangemaakt hoe verwijder ik deze en maak ik een nieuwe?

Verkeerd Mobile Me Account aangemaakt hoe verwijder ik deze en maak ik een nieuwe? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net iCloud aangezet en moest hiervoor een zogenaamd mobile-me account/mailadres aanmaken. Echter is hierin een spelfout opgetreden en staat er nu stee g ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-11, 14:17
Steef2912 Steef2912 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard Verkeerd Mobile Me Account aangemaakt hoe verwijder ik deze en maak ik een nieuwe?

Ik heb net iCloud aangezet en moest hiervoor een zogenaamd mobile-me account/mailadres aanmaken. Echter is hierin een spelfout opgetreden en staat er nu steeg2912 i.p.v. steef2912 (@me.com)
(verschil is dus de laatste letter in de naam)

Dit wil ik dus aanpassen, maar nergens kan ik het @me account verwijderen of nieuwe van aanmaken. Ook het verwijderen van het iCloud account op mijn iphone 4s doet niets, hij blijft er in staat....

Wie kan mij helpen???????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-11, 16:05
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

uitloggen?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 21-12-11, 17:02
Steef2912 Steef2912 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

dat doet hij dus niet... Heb het adres al verwijderd bij Icloud.com, maar hij blijft in mijn iphone staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe verwijder je de fotostream album op iPhone indien je deze foto's niet wil streame george2micheal Muziek, foto & video 16 13-12-11 13:47
Hoe verwijder ik een dubbele app??? Shiney iPhone Apps 7 28-02-11 16:31
Windows: Hoe maak ik een NL itunes account omed4life iTunes 3 26-08-10 09:08
hoe verwijder je een icon togevoegt van Safari? pxltje iPhone algemeen 3 03-03-08 01:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.