Hoe maak ik een NL itunes account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ey iedereen, ik heb een vraag kan ik een NL itunes account maken met behulp van een giftcard door in een NL itunes store te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe maak ik een NL itunes account
ey iedereen,
ik heb een vraag kan ik een NL itunes account maken met behulp van een giftcard door in een NL itunes store te redeemen? ik wil dit graag weten omdat ik binnenkort een iphone 4 afegeleverd thuis krijg en ik zou dan graag een bumper case willen hebben en nederlandse apps zoals uitzending gemist. ps: ik heb al een amerikaanse itunes account |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan gewoon een Nederlands account maken zonder problemen, ik heb ook een Amerikaanse en Nederlandse. en ook mijn bumper case besteld met mijn Nederlandse account.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad ik had het al ontdekt.
Maar alsnog bedankt voor je reactie. Misschien een vraagje voor jouw heb jij je iphone 4 ontvangen met 4.02 of een eerder versie? |
|
||||
|
||||
Ik zat bij de eerste release en had toen gewoon 4.0 mij. Moeder zat bij de tweede release en had toe 4.0.1
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak je een schermafbeelding van een 'locked screen' ? | tonhaarmans | iPhone algemeen | 8 | 15-06-14 20:29 |
Hoe maak ik een call to button op een iPhone website? | bart&dennis | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 30-11-09 18:13 |
hoe maak je een winterboard | dimiboy | Jailbreak apps en thema's | 9 | 07-03-09 19:26 |
Hoe maak je een beltoon aan via iTunes? | Lukadegier | Archief | 3 | 28-01-09 12:38 |
|
|