Synchronisatie puinhoop sinds 4.0.1 software op iPhone

Synchronisatie puinhoop sinds 4.0.1 software op iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige jaren diverse iPhone gehad, steeds gesynchroniseerd met Mobile Me. iCal op de iMac, met twee iPhones. Geen problemen. Sinds enige weken ook in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 2 August 2010, 01:01
» iPhone 3GS 32GB (Wit) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 31 August 2008
Berichten: 1
Standaard Synchronisatie puinhoop sinds 4.0.1 software op iPhone

Sinds enige jaren diverse iPhone gehad, steeds gesynchroniseerd met Mobile Me. iCal op de iMac, met twee iPhones. Geen problemen. Sinds enige weken ook in het bezit van 2 iPads, synchronisatie geen problemen, tot kort geleden.
Afspraken die ik in de iPhone maakte, komen niet meer over in iCal, c.q. op de iPads. Bij nader onderzoek bleken er ook tientallen agenda's in de iPhone aangemaakt te zijn, niet door mij, maar automatisch. Een vrij recente iCal backup teruggezet en die naar Mobile Me gestuurd, hopend dat alles dan weer OK zou zijn. Dat was even zo, maar toen kwamen al die agenda's weer in beeld. En synchronisatie ho maar...niet dus! Mobile Me support benaderd, ruim 2 uur in een chat gezeten, een hele procedure uitgevoerd, alles leek goed, echter nu, een dag later, zie ik dat er al weer tientallen agenda's in de iPhone zijn aangemaakt.....In de chat gaf de man van Apple aan dat er problemen zijn met OS4.01 iPhones, dat klopt, want de iPads zijn nog steeds correct gesynchroniseerd met iCal. Wel moet ik steeds een oproep van het Me programma uitklikken, daarin meldt het mij dat ik dringend moet synchroniseren, want er is een groot aantal items niet correct. Dit aantal neemt steeds toe. Elke agenda die de iPhone aanmaakt, is aanleiding tot opnieuw een dergelijk bericht van Me. Je wordt er gek van. Als de agenda zo ongeveer het enige ijkpunt is van de business waarmee je je inkomen vergaart, dan ben je gewoon gehandicapt. Morgen dus maar weer chatten met de support afdeling, overigens keurig behandeld door de agent van Apple. Voor de liefhebben voeg ik de PDF met de chatprocedure bij....
Zijn er meer forumleden die een vergelijkbaar probleem hebben met synchronisatie? Graag jullie reacties,
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf MobileMe Support.pdf‎ (47,5 KB, 28x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 2 August 2010, 11:20
truckdiver's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 October 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.611
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver Stuur een bericht via Skype™ naar truckdiver Send a message via twitter to truckdiver
Standaard

ik heb vooral van de push in Mail.
Als ik mijn mails gelezen heb op de Imac wordt dit niet doorgestuurd naar de Iphone en blijven mijn mails daar als ongelezen staan.
Dit wordt pas aangepast als ik mail op de Iphone open.
en agenda op de Imac aanpassen wordt ook niet direct naar de Iphone gesynct alhoewel het al wel gebeurt is bij de mobile me site
__________________
at your service
  #3  
Oud 2 August 2010, 15:26
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 27 August 2009
Berichten: 7
Standaard

ja ook problemen met sync in iCal via iTunes na update iPhone. nog geen oplossing gehoord. problemen bij mij minder erg; na update geen sync meer vanaf die datum, oude reeds bestaande toekomstige data deels weg, nieuwe wordt deels aangemaakt maar van dezelfde dag het ene item wel het andere niet.... kortom, goed ***** en nog geen oplossing. van alles laatste versies.
  #4  
Oud 8 August 2010, 17:58
» iPhone 6 Plus 64GB (Goud) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 64GB (Wit) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 July 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb problemen met het synchroniseren van foto's. Melding "Mijn doellocatie is te klein of het is een alleen=lezen bestand". Wie weet een oplossing?
  #5  
Oud 8 August 2010, 19:41
truckdiver's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 October 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.611
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver Stuur een bericht via Skype™ naar truckdiver Send a message via twitter to truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bregje Bekijk bericht
Ik heb problemen met het synchroniseren van foto's. Melding "Mijn doellocatie is te klein of het is een alleen=lezen bestand". Wie weet een oplossing?
een iphone met grotere opslagruimte kopen!
  #6  
Oud 8 August 2010, 20:54
» iPhone 6 Plus 64GB (Goud) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 64GB (Wit) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 July 2010
Berichten: 6
Standaard Synchroniseren

Ik kan mij niet voorstellen dat dat het probleem is, want ik heb nog hl veel ruimte. Het is een Iphone van 16GB.
  #7  
Oud 11 August 2010, 23:44
» iPhone 6 Plus 64GB (Goud) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 64GB (Wit) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 July 2010
Berichten: 6
Standaard

Vandaag geprobeerd mijn foto's te impoteren met fotolader, een programma van mijn Mac, en dat deed hij wel goed. Het ligt dus blijkbaar aan Picasa. Nu nog de vraag hoe en wat dan. Iemand die het weet? Voor mijn update naar 4 deed Picasa het importeren prima. Ben benieuwd naar de reacties.
  #8  
Oud 12 August 2010, 16:44
» iPhone NL 16GB [FW: 7.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 7.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Stuur een bericht via Skype™ naar upperchurch
Standaard synchronisatie

Hallo, ik heb hetzelfde probleem al maanden. Er zijn inmiddels 7 agenda's aangemaakt in mijn iPhone (die ik dan weer niet zie op mijn iMac) en ik kan
ze niet verwijderen. Er zijn vier blauwe en drie andere kleuren. Overigens is mijn agenda op de iPhone uiterst traag geworden en eigenlijk niet meer te gebruiken.
Hij synchroniseert wel nieuwe afspraken, maar GEEN wijzingen in afspraken.
Verjaardagen staan er tienvoudig in. Een keer heb ik een reeks afspraken gehad die er wel meer dan 60 keer in stond.
Er wordt steeds gezegd (door 3 verschillende Apple-experts) dat Entourage de boosdoener is.
Ik ben het spoor bijster.
Ook voor mij als ZZP-er geldt: ik kan niet zonder een gesynchroniseerde agenda.
  #9  
Oud 25 August 2010, 23:50
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 22 February 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar alexvandersluijs
Standaard

Ik heb ook problemen. De iPhone 4 doet alsof hij is aangemeld bij MobileMe. Als ik kijk welke geregistreerd zijn zie ik alleen mij MacBook Pro en mijn iMac. De mail komt wel door als push, maar adressen en afspraken worden niet gesynchroniseert en zoals gezegt zie ik niet dat hij zich registreert.
  #10  
Oud 25 August 2010, 23:53
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 22 February 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar alexvandersluijs
Standaard

ik kom net het volgende tegen: ik had me inderdaad voor beta aangemeld.


MobileMe Calendar beta known issues

Introduction
This article tracks significant known issues in the MobileMe Calendar beta and will be updated as issues are resolved.

This article is intended for participants in the beta only. For more information, see the MobileMe Calendar beta FAQ.

How To
Expand All Sections | Collapse All Sections

Issue Fixed as of July 22, 2010:

Resolved an issue where some events appeared on the incorrect day when in the Month view.
Improved overall reliability and performance.
iCal now gives a correct alert message if your user name and/or password are incorrect.
To Dos with long names will now display correctly.
Event invitations are now sent when using iCal (Mac OS X v10.6.4) or iOS 4, in addition to me.com/calendar.
Improved handling of timezones.
Addressed an issue where some event times were offset after upgrading to the beta.
General issues

Opting out of the beta or downgrading can result in the loss of any changes you've made since joining the beta. Unless you export your data, you will revert back to the calendar data that you had prior to upgrading to the beta.
Issues on iOS devices

iOS 4 is required for the iPhone and iPod touch. Previous versions of iOS are not supported.
Push for calendars and events is currently only supported on iOS 4 devices. Push will not work for the iPad.
Subscribed calendars only sync with iOS 4 devices; they can be manually added to iOS 3.2 devices. Earlier versions of iOS are not supported.
Accepting or declining invitations to a shared calendar cannot be done on an iOS device. Log in to the MobileMe Calendar beta at me.com from a computer to join a shared calendar.
Issues on the web (me.com/calendar)

Push for calendars and events is currently not supported.
Calendar Alarms can't be viewed, created, or edited at me.com.
Subscribed calendars can't be viewed, created, or edited at me.com.
Publicly-shared calendars (calendars formerly published on MobileMe) can't be viewed on the web.
The Birthday calendar at me.com updates once every 24 hours.
When accepting an event in Firefox, the event file that is available for download needs to be manually renamed with the ".ics" extension to be compatible with iCal or Outlook.
Issues on Mac OS X (iCal)

If calendars do not appear in iCal immediately after upgrading to the beta, quit iCal and then reopen it.
Mac OS X v10.6.4 Snow Leopard is required. Mac OS X v10.4 Tiger and Mac OS X v10.5 Leopard are not supported.
Calendar Groups from iCal are not supported in the MobileMe Calendar beta.
Syncing calendars from Entourage to MobileMe is not supported. Entourage users should not participate in the MobileMe Calendar beta.
Calendars that were published in iCal to MobileMe will be unpublished as part of the upgrade to the beta.
Syncing calendars with third-party plug-ins and devices may no longer work as expected. Changes made to MobileMe calendars from a third-party application and device will not sync back to iCal.
Issues on Microsoft Windows (Microsoft Outlook)

If your calendars do not appear in Outlook immediately after upgrading to the beta, you'll need to restart your PC.
Microsoft Outlook 2007 or 2010 (32-bit) are required with MobileMe Control Panel 1.6.1. Previous versions are not supported. Microsoft Outlook 2010 64-bit is not supported.
Proxy servers are not supported.
Push for calendar updates is currently not supported in Outlook.
Inviting people to an event or editing the invitees list of an event with Outlook is not supported.
Calendar reminders can't be viewed, created, or edited in Outlook.
Subscribed calendars can't be viewed, created, or edited in Outlook.
MobileMe To-Dos can't be viewed, created, or edited in Outlook.
Modifying or displaying modifications of individual instances of recurring events is not supported (except for deletions) in Outlook.
In Outlook 2010, the button to manually refresh MobileMe calendars is in the Add-Ins tab.
Support for MobileMe Calendar beta in Outlook is currently in English only.
Syncing calendars with third-party plug-ins and devices may no longer work as expected.
Deleting a shared calendar in Outlook will delete all events in this calendar for all the participants and the owner of the calendar. Log in to the MobileMe Calendar beta at me.com from a computer and click the Edit link to no longer participate in a shared calendar.
Disclaimers
Important: Information about products not manufactured by Apple is provided for information purposes only and does not constitute Apple’s recommendation or endorsement. Please contact the vendor for additional information.

Article source: MobileMe Calendar beta: Known issues
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatie mislukt, kan nu geen software update doen? Cilia iTunes 0 25 June 2010 08:11
Verzamel CD's puinhoop na upgrade 3.1 Renswoude iTunes 0 18 September 2009 18:08
Windows: sinds (volgens mij 3.0) na synchronisatie geen nieuwe apps emel iTunes 2 23 July 2009 22:24
T-Mobile Leiden shop nog steeds een puinhoop ! absrnd Chat en geruchten 6 16 July 2008 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.