sinds (volgens mij 3.0) na synchronisatie geen nieuwe apps discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hi ik heb een tijde geleden geugrade naar 3.0. ik heb daarna niet echt veel meer gedownload. Nu kom ik erachter dat na het synchroniseren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sinds (volgens mij 3.0) na synchronisatie geen nieuwe apps
hi
ik heb een tijde geleden geugrade naar 3.0. ik heb daarna niet echt veel meer gedownload. Nu kom ik erachter dat na het synchroniseren (heb wat apps gedownload), dat deze niet worden toegevoegd aan mn telefoon. Sync. balkje is wel te zien, maar na het "resetten" van de telefoon, heb ik niets anders dan mn originele apps, voor de rest niets. ik heb af en toe wel een rare foutmeling na het bellen "niets te herstellen".... help!! emel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je apps installeren uitstaan?? Bij beperkingen.
Sorry beetje laat... Mijn excuses Laatst gewijzigd door Clemenza; 22-07-09 om 11:49. Reden: Datum |
|
|||
|
|||
zei t net dus al in een ander topic...bij mij zet die apps die ik op de iphone heb aangeschaft niet over in itunes met syncen. de apps die ik via me iphone heb gedownload worden van me iphone verwijderd...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volgens mij heb ik een virus op iphone | Mangkie | iPhone algemeen | 12 | 14-10-10 01:09 |
Dit Slaat volgens mij alles! | Zesora | Archief | 3 | 25-09-09 15:18 |
Volgens mij heb ik video via 3g ? Of toch niet ? | alkemade | Muziek, foto & video | 6 | 30-04-09 19:16 |
nog geen flash maar wel veel apps volgens Jobs | truckdiver | Archief | 2 | 05-03-08 10:38 |
Help, volgens mij is m'n iPhone bricked | BadSide | Archief | 0 | 20-10-07 12:38 |
|
|