Iphone 3GS valt uit scherm nog licht zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 3GS valt zo af en toe uit, Soms als hij op 80% zit soms 40% zit heel veel verschil in. Als hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS valt uit scherm nog licht zichtbaar
Hallo,
Mijn iPhone 3GS valt zo af en toe uit, Soms als hij op 80% zit soms 40% zit heel veel verschil in. Als hij uitvalt zie ik nog 10 seconden heel lichtjes de iconen op mn scherm. En dan is hij helemaal uit.. Dan krijg ik hem ook niet meer aan, pas als ik hem even in de lader heb gehad kan ik er weer even mee verder.. Meer mensen die dit hebben? Hij draait op IOS 5 en is jailbroken. Heb zelf al een nieuwe 4S, maar wil deze verkopen.. mits hij het nog goed doet anders is het een beetje lullig xD. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit probleem komt hier de laatste maanden vaker voor... Het lijkt erop dat na ongeveer 3 jaar de accu's het gaan begeven en dit soort problemen vertonen. Klopt het dat je 3gs al zo oud is? Dan kun je voordat je m verkoopt een nieuwe accu overwegen of verkopen met defecte accu
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone valt steeds uit en toont wit scherm | ChristianS | iPhone algemeen | 1 | 27-09-11 23:11 |
iPhone 3GS valt uit als ik was harder druk op me scherm. | mali112 | iPhone algemeen | 0 | 04-06-11 03:02 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! | hbasten | iPhone algemeen | 4 | 25-06-08 15:26 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! | hbasten | iPhone algemeen | 3 | 13-06-08 18:36 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. | hbasten | Archief | 0 | 05-06-08 16:43 |
|
|