Downgraden van 5.0.1 naar 4.3.5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Ik heb onlangs mijn iPhone (5.0.1) gejailbreakt, maar omdat ik de jailbreak van redsn0w te onveilig vond, heb ik het hersteld. Mijn telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgraden van 5.0.1 naar 4.3.5
Beste lezer,
Ik heb onlangs mijn iPhone (5.0.1) gejailbreakt, maar omdat ik de jailbreak van redsn0w te onveilig vond, heb ik het hersteld. Mijn telefoon draait nu dus gewoon op 5.0.1. Greenpois0n heeft een jailbreak voor 4.3.5, die ik meer vertrouw. Die had ik namelijk een jaar geleden. Nu is de vraag: hoe kan ik van 5.0.1 naar 4.3.5? Ik heb het al geprobeerd m.b.v. de firmware selecteren via iTunes en het bestand ''hosts''. Beide manieren lukten niet. Met vriendelijke groeten, R4na |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je wel SHSH blobs van 4.3.5?
Wat is volgens jouw dan onveilig in 5.0.1 dat wel veilig is in 4.3.5? (ik zou het omgekeerde verwachten)
|
||||
|
||||
Weet niet of je dit nou al wel of niet hebt geprobeerd, scroll naar beneden.
Firmware - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 16:40 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zonder die blobs kun je niet downgraden. Lees je maar eens in (zoek maar op SHSH op dit forum).
Had je een tethered of untethered 5.0.1 jailbreak? (ook hier: lees je in als je het niet weet) |
|
|||
|
|||
Die blobs moet je toch opslaan? Dat heb ik dan niet gedaan. Ik denk trouwens dat ik (helaas) een tethered jailbreak had (van redsn0w). Weet het niet zeker.
|
|
||||
|
||||
Tethered is met de pc opstarten via redsn0w Nu is er al een tijdje een untethered
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 januari 2012 om 19:22 ---------- Aan ieder die mij heeft geholpen, Dank u zeer. Ik heb vandaag met behulp van de UNtethered jailbreak (was eerst zo stom om de tethered jailbreak te gebruiken) mijn iPhone succesvol gejailbreakt. Groetjes, R4na Voor de liefhebbers: de link staat in het bovenstaande bericht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
iPhone: Downgraden van 4.1 naar 4.0 | pimster17 | Jailbreak | 0 | 23-09-10 20:18 |
downgraden van 3.1 naar 3.0 | rebeltje | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 14:27 |
iPhone: Downgraden van 2.0.2 naar 2.0(.1) | Gerardo1991 | Jailbreak | 4 | 30-08-08 00:02 |
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 | speedyj | Jailbreak | 5 | 24-08-08 17:15 |
|
|