Gmail berichten niet verwijderen na controle op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn Gmail controleer op mijn iPhone verwijdert hij de gelezen mails van mijn Gmail account. Ik wil dat mijn iPhone mijn mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail berichten niet verwijderen na controle op iPhone
Hallo,
Als ik mijn Gmail controleer op mijn iPhone verwijdert hij de gelezen mails van mijn Gmail account. Ik wil dat mijn iPhone mijn mail binnenhaalt maar de mail niet verwijdert van de Gmail server. Kan dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellen bij 'advanced', deleted messages moeten naar ' all messages' verhuisd worden.
MVG
|
|||
|
|||
Het werkt, geweldig dank je wel!
|
|
|||
|
|||
Tjonge jonge wat is het toch handig dat dit forum bestaat. Heb hetzelfde probleem en is nu in ene keer opgelost. Dank!
|
|
|||
|
|||
Je gebruikt waarschijnlijk ook nog pop3 access om je gmail binnen te halen.
Gmail heeft sinds kort ook IMAP access, als je IMAP i.p.v. POP gaat gebruiken op je iPhone ben je ook van dit probleem verlost. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IMAP: kan alleen berichten lezen en niet versturen / verwijderen | Fr4nkY | iPhone algemeen | 4 | 02-06-10 17:02 |
Niet-verstuurde berichten verwijderen | frrr | iPhone algemeen | 1 | 14-08-09 13:50 |
Gmail IMAP laat geen berichten zien? | jorugu | iPhone algemeen | 0 | 19-06-09 13:31 |
Berichten niet op iphone te verwijderen | edegroot | iPhone algemeen | 0 | 03-12-08 14:01 |
|
|