//

Niet-verstuurde berichten verwijderen

Niet-verstuurde berichten verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) LS! New kid on the block here en meteen een probleempje: Ik probeerde twee foto's te mailen, het zou kunnen dat ik die verkeerd geadresseerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-08, 21:50
frrr frrr is offline
• iOS 2.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 12
Standaard Niet-verstuurde berichten verwijderen

LS!

New kid on the block here en meteen een probleempje:

Ik probeerde twee foto's te mailen, het zou kunnen dat ik die verkeerd geadresseerd heb, maar hoe dan ook, ze kunnen niet verstuurd worden. De melding luidt:

'het adres van de geadresseerde is onjuist.'

Nu dan, iemand enig idee hoe ik deze niet-verstuurde berichten kan verwijderen want hij blijft het maar proberen en dat houdt alleen maar op...

Ik verneem graag!

Mvg,

Ferry
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-09, 13:50
zillionz zillionz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 32
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem.en ik heb er ondertussen 2 die fout zijn maar alsnog probeert de mailclient ze te versturen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IMAP: kan alleen berichten lezen en niet versturen / verwijderen Fr4nkY iPhone algemeen 4 02-06-10 17:02
berichten verwijderen remcob Archief 1 06-01-10 22:54
Niet verstuurde mail paulwh80 iPhone algemeen 9 17-09-09 14:00
Berichten niet op iphone te verwijderen edegroot iPhone algemeen 0 03-12-08 14:01
Gmail berichten niet verwijderen na controle op iPhone Guest-20171129104752 iPhone algemeen 4 21-04-08 12:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.