Niet-verstuurde berichten verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) LS! New kid on the block here en meteen een probleempje: Ik probeerde twee foto's te mailen, het zou kunnen dat ik die verkeerd geadresseerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet-verstuurde berichten verwijderen
LS!
New kid on the block here en meteen een probleempje: Ik probeerde twee foto's te mailen, het zou kunnen dat ik die verkeerd geadresseerd heb, maar hoe dan ook, ze kunnen niet verstuurd worden. De melding luidt: 'het adres van de geadresseerde is onjuist.' Nu dan, iemand enig idee hoe ik deze niet-verstuurde berichten kan verwijderen want hij blijft het maar proberen en dat houdt alleen maar op... Ik verneem graag! Mvg, Ferry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem.en ik heb er ondertussen 2 die fout zijn maar alsnog probeert de mailclient ze te versturen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IMAP: kan alleen berichten lezen en niet versturen / verwijderen | Fr4nkY | iPhone algemeen | 4 | 02-06-10 17:02 |
berichten verwijderen | remcob | Archief | 1 | 06-01-10 22:54 |
Niet verstuurde mail | paulwh80 | iPhone algemeen | 9 | 17-09-09 14:00 |
Berichten niet op iphone te verwijderen | edegroot | iPhone algemeen | 0 | 03-12-08 14:01 |
Gmail berichten niet verwijderen na controle op iPhone | Guest-20171129104752 | iPhone algemeen | 4 | 21-04-08 12:04 |
|
|