bijlagen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na een avond googlen, forum lezen en de app store afstruinen, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik bijlagen van emails echt niet kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bijlagen
na een avond googlen, forum lezen en de app store afstruinen, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik bijlagen van emails echt niet kan bewerken of opslaan.
de € 3,99 voor "Documents to go" zijn eigenlijk weggegooid geld... Voordat ik helemaal opgeef, vraag ik om een reactie van de echte kenners op dit forum: klopt mijn conclusie, of is er toch nog ergens een verborgen app waarmee het wel kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik een video maak met de iPhone en die wil e-mailen comprimeerd hij die mooi. Maar als de uiteindelijk gecomprimeerde video meer dan 5 Mb zal worden krijg ik de melding too long.
Wil je hem naar YouTube zenden kan het weer wel. Kan de parameter voor de e-mail vergroot worden? Of waar slaat hij het gecomprimeerd bestand op, dan kan ik die misschien e-mailen. Ik weet dat je foto's ook kan mailen zonder dat hij ze vekleint. Copy foto en plak in e-mail. Dit zou ook in versie 3.1 moeten kunnen. Maar dan is de movie ongecomprimeerd. En dan comprimeren is juist handig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail bijlagen op iPad? | Annemaria | iPad algemeen | 2 | 06-01-11 22:30 |
bijlagen gmail | RayS | iPhone algemeen | 0 | 02-03-10 21:00 |
Mboxmail bijlagen duursturen mislukt | nxken | iPhone Apps | 0 | 18-02-10 19:59 |
Gedownloadde bijlagen verwijderen..? | Hamertej | iPhone algemeen | 7 | 06-02-09 13:24 |
Bijlagen in e-mails | Roeland010 | iPhone algemeen | 2 | 06-10-08 21:11 |
|
|