Camera focus werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Toen ik mijn iPhone kreeg was alles oke. De camera werkte, maakte mooie foto's, hij focuste gewoon. De laatste weken wil de camera echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera focus werkt niet meer
Hallo,
Toen ik mijn iPhone kreeg was alles oke. De camera werkte, maakte mooie foto's, hij focuste gewoon. De laatste weken wil de camera echter niet meer focussen. De autofocus werkt niet meer, en ook als ik op het scherm druk en het blauwe vierkantje verschijnt wordt er niks gefocust en blijft alles blurry. Voor mijn gevoel is dit begonnen nadat ik mijn iphone had geupdate naar ios 5.0.1, maar dit weet ik niet zeker. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of die een oplossing hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb dit ook gehad met een gloednieuwe. Heeft nooit geautofocust vanaf dat hij uit de doos was.
Gewoon een nieuwe aanvragen bij Apple. Is een defect aan de camera. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone via Aux aansluiten in Ford Focus werkt niet | marsman | iPhone algemeen | 13 | 18-09-13 21:09 |
Camera werkt niet meer iPhone 3G | JaMa84 | iPhone algemeen | 15 | 23-05-10 14:08 |
Camera werkt niet meer | Mootjuh | Archief | 2 | 15-10-09 21:40 |
camera werkt niet meer na update | zonestad | Archief | 3 | 22-06-09 00:15 |
Camera werkt niet meer | dirkkes | iPhone algemeen | 3 | 14-04-09 12:38 |
|
|