Bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn man en ik hebben vorige week beiden- in occasie- een iphone 3Ggekocht, maar we zitten nog met enkele vragen. Van beiden kunnen we de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth
Mijn man en ik hebben vorige week beiden- in occasie- een iphone 3Ggekocht, maar we zitten nog met enkele vragen. Van beiden kunnen we de bluetooth-functie niet activeren. We kunnen de bluetooth wel aanleggen, en krijgen een adres, maar het icoontje van bluetooth blijft grijs. Ik kan thuis gemakkelijk via Wi-Fi op internet, maar bij mij man geeft dat problemen, hij moet bijna bij de router staan om ontvangst te hebben. Wat doen we verkeerd?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien waren ze niet voor niets occasies? Zijn ze nog wel helemaal 100% in orde?
|
|
||||
|
||||
Herstel eerst eens beide toestellen via iTunes. Begin met een propere lei.
ivm BT; Apple toestellen verbinden NIET met andere gsm's zelfs niet met elkaar. Wel -gedeeltelijk - met je Mac. Wel met BT oortjes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth 4.3.5 | gohigher | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-10-11 13:05 |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
Bluetooth | smoothdevil | Archief | 1 | 23-06-08 00:06 |
|
|