iphone map openen en bestanden weergeven op macbook? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds kort overgestapt van windows naar een macbook. Het leek me fijn om mijn iPhone en ipad te gebruiken met een apple product. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone map openen en bestanden weergeven op macbook?
Ik ben sinds kort overgestapt van windows naar een macbook. Het leek me fijn om mijn iPhone en ipad te gebruiken met een apple product. Tot nu toe vind ik het eigenlijk vooral erg onhandig en hinderlijk. Ik mis een aantal functies die ik op mijn windows laptop veel gebruikte. Vooral de functie "map openen en bestanden weergeven" op het moment dat ik mijn iPhone via de usb kabel aan mijn laptop aansluit mis ik enorm. Is dit echt niet mogelijk op een macbook?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je wil hem openen als een usb-stick eigenlijk?
iExplorer (iPhone Explorer) (Mac) - Download kijk ook eens op www.appletips.nl om je mac beter te leren kennen en op www.macmiep.nl |
|
|||
|
|||
Dat is allemaal mogelijk, maar dat is specifiek voor OS X. Als ik op jouw vraag antwoord wordt deze draad binnen een paar seconden gesloten.
Ga eens naar een Mac-forum zoals Welkom bij MacFreak® - Alles over Apple, Mac, iPod, iPhone en iPad |
Labels |
bureaublad, iphone, macbook, openen, weergeven |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bestanden delen met ipad of macbook | zimmie | iPhone algemeen | 3 | 12-10-11 14:02 |
Iphone bestanden overzetten op Macbook | maltje | iPhone algemeen | 1 | 21-02-09 17:03 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
Windows: TIP:met HFS httpfileserver bestanden van je computer openen iphone | Bigbrother | Desktop-applicaties | 2 | 07-09-08 15:16 |
txt bestand openen wat ik in een map gezet heb | myplace | Archief | 3 | 31-03-08 23:20 |
|
|