iphone crasht bijtoevoegen contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het updaten van mijn 3gs naar 5.0.1 kan ik geen contacten meer toevoegen. Dit probleem heb ik al een paar keer gezien hier op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone crasht bijtoevoegen contacten
Na het updaten van mijn 3gs naar 5.0.1 kan ik geen contacten meer toevoegen. Dit probleem heb ik al een paar keer gezien hier op het forum, alleen heb ik een iets ander probleem. Namelijk als ik bij instellingen -> Email, contacten druk, dan klapt heel de instellingen app eruit en kom ik weer op mn homescreen. Dit gebeurt ook als ik een contact dat mij gebeld heeft wil opslaan. Als ik dan op het blauwe pijltje naast het nummer klik, schiet de iphone weer naar het homescherm. De icloud oplossing werkt bij mij ook niet, want wederom krijg ik weer het homescherm als ik het icloudcontacten schuifje naar rechts zet.
Iemand een idee? Vast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iphone herstellen? lijkt alsof de instellingen app (deels) verkeerd is geinstalleerd..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
iPhone crasht, start op, crasht... | nachtegaaal | iPhone algemeen | 6 | 07-03-11 22:21 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|