Kan iPhone niet vinden op PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone aansluit op de computer, vind deze hem wel in iTunes, maar niet in een map wat wél hoort bij PC.. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iPhone niet vinden op PC
Als ik mijn iPhone aansluit op de computer, vind deze hem wel in iTunes, maar niet in een map wat wél hoort bij PC.. ik wil namelijk ook gewoon mijn foto's overzetten naar de PC en weet niet hoe dat nu moet! iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dankjewel, alleen ik zou graag willen dat m'n iphone herkend word als digitale fotocamera op mijn PC, wat dus eigenlijk automatisch zou moeten gebeuren... Maar Er gebeurt niks als ik hem aansluit?
|
|
||||
|
||||
Open je itunes. Volgens mij kan je het in de instellingen van iTunes instellen. Geen Winddoos hier.
Maar kijk hier http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ne-camera.html |
|
|||
|
|||
Wat voor Windows versie gebruik je? xp/vista/7?
|
|
|||
|
|||
Ik heb Windows vista 7
|
|
||||
|
||||
Mijn laatste link is voor W7
|
|
|||
|
|||
het lukt nog steeds niet.. terwijl die wel gewoon in iTunes herkent word.. ik kan ook niet vinden waar ik dat in iTunes zou moeten kunnen vinden
|
|
||||
|
||||
Deze link ook bekeken? iOS: apparaat wordt niet herkend in iTunes voor Windows
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan 3G uitzetten niet meer vinden op Iphone 4S | DducKyy | iPhone algemeen | 12 | 30-10-11 14:45 |
iTunes kan iPhone en iPad niet vinden | kenny123 | iTunes | 0 | 06-04-11 22:36 |
Kan Five Icons Drive niet vinden op iPhone | WeirdMano | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-03-10 08:14 |
itunes kan iphone niet vinden | packman | iTunes | 6 | 05-03-10 19:49 |
iPhone: Kan iPhone niet vinden. | ViktorR | Jailbreak | 4 | 05-09-09 19:56 |
|
|