Iphone 3gs home button geeft slecht contact discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren problemen met mijn home button, hij is van een kleine hoogte gevallen, niks van barsten ofzo te zien. Weet iemand of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs home button geeft slecht contact
Ik heb sinds gisteren problemen met mijn home button, hij is van een kleine hoogte gevallen, niks van barsten ofzo te zien. Weet iemand of dit onder garantie zou vallen als ik gewoon zou zeggen dat die slecht contact geeft ( want ik weet ook niet of het door de kleine val is) en wat de eventuele prijs zou zijn, en hoe lang zon reparatie zou duren ?
Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Valschade valt als het goed is gewoon onder de garantie, toch?
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het val schade is, en zou dit lang duren als je ze in de winkel binnen brengt ?
|
|
|||
|
|||
Ja duurt meestal wel even, zelf repareren of laten repareren is vaak stukken sneller.....
|
|
|||
|
|||
en dan is het, dag garantie
|
|
|||
|
|||
Tja garantie vervalt inderdaad maar persoonlijk vind ik dat geen probleem, heb liever binnen een paar uur weer mijn eigen telefoon in gebruik dan dat ik weken moet gaan zitten wachten.....
|
|
|||
|
|||
Waar kan je hem dan 'sneller' laten maken ?
|
|
||||
|
||||
Valschade is in ieder geval geen garantie.
|
|
|||
|
|||
Ligt eraan waar je vandaan komt, verspreid in het land zijn er genoeg onofficiele iphonereparateurs te vinden die dit meestal wel snel(klaar terwijl je wacht of volgende dag weer ophalen) voor je kunnen verhelpen. |
|
||||
|
||||
Misschien eens even bij forumlid King1987 langs? http://forum.iculture.nl/leden/11104-king1987.html
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
blijkbaar, is mn gsm naar dynafix gestuurd, en behoort al tot de categorie foutief gebruik, ik hoop dat ik het fout lees maar als ik bij ontvangt verplicht ben te betalen dien ik klacht in en ga ik naar testaankoop, dan laat ik mn iphone fixen bij die site
|
|
|||
|
|||
Net gaan afhalen, heb een nieuw toestel gekregen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fix voor slecht werkende Home Button | Mic2000 | iPhone algemeen | 6 | 09-10-11 12:16 |
Home Button 3GS dood, garantie? | Kortenaer | iPhone algemeen | 0 | 06-06-11 17:55 |
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan | ryansch | iPhone algemeen | 2 | 07-09-10 01:08 |
IPhone 3GS home button software probleem | timon1989 | iPhone algemeen | 6 | 13-06-10 17:57 |
probleem home button! slecht contact! | FamousD | iPhone algemeen | 2 | 27-12-09 11:25 |
|
|