Home Button 3GS dood, garantie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, heb al een tijdje een een 3gs. Echter na afgelopen weekend is mijn home knop gestorven. hij reageert nergens meer op, slechts heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Home Button 3GS dood, garantie?
Hallo allen,
heb al een tijdje een een 3gs. Echter na afgelopen weekend is mijn home knop gestorven. hij reageert nergens meer op, slechts heel sporadisch. nu heb ik de iphone open gemaakt en de contacten gecheckt en die leken goed, goed schoongemaakt en ze wat uitgevouwen zodat ze weer goed op de plaatjes zitten. Dit ging even goed, hij reageerde 2 keer, soms reageert hij ook out of the blue maar eigenlijk niet. net gereset en dat had ook geen resultaat. nu rest mij het volgende: kunnen ze bij de reparateur zien dat ik hem open heb gehad? vervalt daarmee de garantie (vast wel) zo niet, ik heb een deuk in de hoek van een stoot, vervalt daarmee de garantie? ik ben ook op vakantie geweest naar de tropen en vaak vanuit de hotelkamer naar buiten gegaan waarbij dus een enorm verschil in luchtvochtigheid en warmte optrad, hoe zit het hiermee, zien ze evt. daar vochtsporen van? lang verhaal maar hoop dat jullie me kunnen helpen mvg, Kort |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[3GS]Home button doet raar | seninha | iPhone algemeen | 1 | 01-06-11 19:28 |
Home Button | Fmkk | iPhone algemeen | 2 | 08-02-11 15:46 |
Home Button | Feroz | iPhone algemeen | 3 | 19-08-10 16:02 |
IPhone 3GS home button software probleem | timon1989 | iPhone algemeen | 6 | 13-06-10 17:57 |
|
|