Scherm springt soms aan voor +- 6 sec discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het is me vandaag al drie keer opgevallen. Ik ben gewoon aan het werk, en de iphone ligt naast me op mijn bureau. dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm springt soms aan voor +- 6 sec
Hallo,
Het is me vandaag al drie keer opgevallen. Ik ben gewoon aan het werk, en de iphone ligt naast me op mijn bureau. dan springt hij soms eeneens even aan en gebeurd er niks, maar dan gaat naar een aantal seconden het scherm ook weer uit. (+- 6 seconden gok ik) Iemand die weet waar dit vandaan komt? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start soms automatisch op en tijdens bellen springt hij op appeltje | thomas1 | iPhone algemeen | 0 | 04-05-10 15:17 |
iPhone 2G: Scherm licht pas na 10 sec op na indrukken home/power knop | firestarter | iPhone algemeen | 1 | 10-04-10 16:25 |
iPhone springt automatisch aan | jdenijs | iPhone algemeen | 5 | 14-01-09 13:16 |
springt soms terug naar springboard | disco | iPhone algemeen | 2 | 04-06-08 20:47 |
gprs instellen lukt niet, scherm springt weg ! | wout76 | Archief | 3 | 09-02-08 15:11 |
|
|